Feedback
I.D.: 35493392

Achiziţionarea de birotică şi papetarie pentru buna desfăşurare a activităţii personalului din cadrul Directiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020.

Data publicarii
24.04.19 Exista 754.557 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199000-0
Termenul limita pentru depunere:
09.05.19
Pretul estimativ:
133.616,01 RON - 133.616,01 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1042333.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin intermediul acestei achiziţii de produse, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale prin DGDR AM PNDR doreşte sa achiziţioneze produse din gama birotica si papetărie, necesare bunei desfăşurări a activităţii din cadrul acestei direcţii. Vor fi achiziţionate următoarele tipuri de produse: hârtie ( A4 şi A3), plicuri de diverse mărimi, instrumente de scris (creioane, pixuri cu gel, etc) bibliorafturi, caiete mecanic...
Prin intermediul acestei achiziţii de produse, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale prin DGDR AM PNDR doreşte sa achiziţioneze produse din gama birotica si papetărie, necesare bunei desfăşurări a activităţii din cadrul acestei direcţii. Vor fi achiziţionate următoarele tipuri de produse: hârtie ( A4 şi A3), plicuri de diverse mărimi, instrumente de scris (creioane, pixuri cu gel, etc) bibliorafturi, caiete mecanice, capsatoare, perforatoare, rigle de plastic etc. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor; Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de birotică şi papetarie pentru buna desfăşurare a activităţii personalului din cadrul Directiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020.  
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 14.06.21
Achiziţionarea de echipamente IT pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală 12.08.24
Achiziționarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one și laptopuri) pentru personalul Direcției Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Național Dezvoltare Rurală 12.08.24
Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală 07.11.24
Achiziţionarea de servicii de organizare Seminarii Adhoc, în cadrul Planului de Acţiuni ale Reţelei Naţionale de Dezvoltare Rurală 2014-2020; 09.12.19
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Cluj (orașul Cluj Napoca) sau în județul Timiș (orașul Timișoara) în perioada propusă 01 – 16 octombrie 2024 29.07.24
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Cluj (orașul Cluj Napoca) sau în județul Timiș (orașul Timișoara) în perioada propusă 01 – 16 octombrie 2024 29.07.24