Microbuz electric (16+1 locuri) 26 buc.
Prin Ordinul Ministrului Mediului, Apelor şi Pădurilor nr. 2.192/24.08.2023 a fost aprobat Ghidului de finanţare a Programului privind îmbunătăţirea calităţii aerului şi reducerea cantităţii de emisii de gaze cu efect de seră, prin utilizarea pentru transportul elevilor a autovehiculelor mai puţin poluante de tipul microbuzelor electrice, hibride şi alimentate cu gaz natural comprim...
Microbuz electric (16+1 locuri) 26 buc.
Prin Ordinul Ministrului Mediului, Apelor şi Pădurilor nr. 2.192/24.08.2023 a fost aprobat Ghidului de finanţare a Programului privind îmbunătăţirea calităţii aerului şi reducerea cantităţii de emisii de gaze cu efect de seră, prin utilizarea pentru transportul elevilor a autovehiculelor mai puţin poluante de tipul microbuzelor electrice, hibride şi alimentate cu gaz natural comprimat.Administraţia Fondului pentru Mediu a aprobat, prin Dispoziţia preşedintelui Administraţiei Fondului pentru Mediu, nr. 283 din 28.08.2023, deschiderea sesiunii de finanţare în cadrul Programului privind îmbunătăţirea calităţii aerului şi reducerea cantităţii de emisii de gaze cu efect de seră, prin utilizarea pentru transportul elevilor a autovehiculelor mai puţin poluante de tipul microbuzelor electrice, hibride şi alimentate cu gaz natural comprimat începând cu data de 08.09.2023. Scopul programului îl reprezintă îmbunătăţirea calităţii aerului şi reducerea cantităţii de emisii de gaze cu efect de seră, ca urmare a utilizării microbuzelor, aşa cum sunt definite acestea în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, mai puţin poluante în transportul elevilor.Achiziţiile vor fi realizate, obligatoriu, pe baza termenilor de referinţă a Ghidului, pentru: autovehicule nepoluante de transport persoane – microbuze electrice (cu zero emisii), cu acţionare comple Termenul de livrare şi punere în funcţiune este stabilit pentru o perioadă de 12 luni de la data emiterii ordinului de livrare pentru microbuzul electric (16+1 locuri). Proiectul este finanţat prin AFM. Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării pentru obiectivul de investiţii prin semnarea contractului de finanţare, acest fapt realizându-se cu respectarea dispoziţiilor art.143 din Hotărârea Guvernului nr.395/2016. Având în vedere dispoziţiile Legii nr.98/2016 şi Hotărârii Guvernului nr.395/2016, Consiliul Judeţean Prahova în calitate de autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare. Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi HG 395/2016, autoritatea contractantă precizează că încheie contractul cu ofertantul câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care indiferent de motive creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. 1, lit. c, teza 2 din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg faptul că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 12 zile. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 22 zile.