Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru
perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului
de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24
de luni, cu reluarea competiți...
Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru
perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului
de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24
de luni, cu reluarea competiției, cu maxim 3 operatori economici.Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea
unui acord-cadru de furnizare produse, cu o durata de 24 de luni, cu urmatoarele caracteristici, dupa cum urmează: - Valoarea
minimă estimată a acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62
de articole; - Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 866.626,50 lei fără TVA, respectiv 1.031.285,54 lei cu TVA,
pentru un total de 62 de articole; - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit
pe durata acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este 422,323,05
lei fără TVA, respectiv 502.564,43 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mic contract
subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent, conform
devizului, pentru 62 de articole; - Cantitățile minime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total
de 62 de articole; - Cantitățile maxime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole.Descrierea
produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limimita pana la care se pot solicita
clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile
art.161 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor
in anuntul de participare.Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente atat timp cât ONAC nu va încheia un contract/acord-cadru
care sa se suprapuna cu spectificul produselor din prezentul acord-cadru.