Feedback
I.D.: 96563145

Achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026

Data publicarii
29.04.24 Exista 273.408 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39263000
Termenul limita pentru depunere:
31.05.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiți...
Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiției, cu maxim 3 operatori economici.Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de furnizare produse, cu o durata de 24 de luni, cu urmatoarele caracteristici, dupa cum urmează: - Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 866.626,50 lei fără TVA, respectiv 1.031.285,54 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este 422,323,05 lei fără TVA, respectiv 502.564,43 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mic contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole; - Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole; - Cantitățile minime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole; - Cantitățile maxime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole.Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limimita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art.161 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente atat timp cât ONAC nu va încheia un contract/acord-cadru care sa se suprapuna cu spectificul produselor din prezentul acord-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu