Având în vedere activitatea specifică desfăşurată de personalul MDLPA este necesară achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condiţiilor optime pentru desfăşurarea activităţii specifice a direcţiilor ministerului de către personal este necesară achiziţionarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiţiei, cu maxim 3 ope...
Având în vedere activitatea specifică desfăşurată de personalul MDLPA este necesară achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condiţiilor optime pentru desfăşurarea activităţii specifice a direcţiilor ministerului de către personal este necesară achiziţionarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiţiei, cu maxim 3 operatori economici.
Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de furnizare produse, cu o durata de 24 de luni, cu urmatoarele caracteristici, dupa cum urmează:
- Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 866.626,50 lei fără TVA, respectiv 1.031.285,54 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru este 422,323,05 lei fără TVA, respectiv 502.564,43 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Cantitatea estimată a celui mai mic contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole;
- Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent, conform devizului, pentru 62 de articole;
- Cantităţile minime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole;
- Cantităţile maxime estimate ale acordului cadru sunt conform devizului, pentru un total de 62 de articole.
Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini.
Termenul limimita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art.161 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente atat timp cât ONAC nu va încheia un contract/acord-cadru care sa se suprapuna cu spectificul produselor din prezentul acord-cadru.