Feedback
I.D.: 89415036

Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului "Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu"

Data publicarii
17.11.23 Exista 71.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33168100-6 33191000-5 33191110-9 39330000-4 30193000-8 39711130-9 33190000-8 33152000-0 38433000-9 33192230-3
Termenul limita pentru depunere:
08.01.24
Pretul estimativ:
29.590.866,96 RON - 29.590.866,96 RON
Documente participare:
  1. Formulare.zip
  2. Loturi 1-17 specificatii tehnice.zip
  3. caiet de sarcini nosocomiale-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Potrivit prevederilor art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, valoarea achiziţiei operatorului economic care va furniza aparatele medicale necesare proiectului se încadrează în pragul valoric pentru licitaţie deschisă pe 17 loturi. Valoarea estimativă a contractului este 29.590.866,96 lei fără TVA lei, din care: lotul 1 în valoare de 12.032.396,60lei fără TVA, lotul 2 în valoare de 5.138.0...
Potrivit prevederilor art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, valoarea achiziţiei operatorului economic care va furniza aparatele medicale necesare proiectului se încadrează în pragul valoric pentru licitaţie deschisă pe 17 loturi. Valoarea estimativă a contractului este 29.590.866,96 lei fără TVA lei, din care: lotul 1 în valoare de 12.032.396,60lei fără TVA, lotul 2 în valoare de 5.138.048,00lei fără TVA, lotul 3 în valoare de 801.648,00 lei fără TVA, lotul 4 în valoare de = 131.850,00 lei fără TVA lotul 5 în valoare de = 3.617.753,04 lei fără TVA lotul 6 în valoare de = 23.440,00 lei fără TVA lotul 7 în valoare de = 293.000,00 lei fără TVA lotul 8 în valoare de =117.200,00 lei fără TVA lotul 9 în valoare de =235.572,00 lei fără TVA lotul 10 în valoare de =40434,00 lei fără TVA lotul 11 în valoare de =300.102,32 lei fără TVA lotul 12 în valoare de =1.840.040,00 lei fără TVA lotul 13 în valoare de =1.230.600,00 lei fără TVA lotul 14 în valoare de =2.349.567,00 lei fără TVA lotul 15 în valoare de =673.900,00 lei fără TVA lotul 16 în valoare de =498.100,00 lei fără TVA lotul 17 în valoare de =267.216,00 lei fără TVA. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii Raportului procedurii şi soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autorităţii Cont, daca AC se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive". Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 16 zile, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului „Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Achiziţionarea de aparatură medicală în cadrul proiectului „Reducerea riscului de infectii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în secţia de terapie intensivă pentru nou- născuţii din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 24.04.24
Echipamente în cadrul proiectului ”Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu” 24.04.24
Echipamente în cadrul proiectului ”Investiții în secția de terapie intensivă pentru nou- născuții din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu”  
Echipamente în cadrul proiectului "Investiţii în infrastructura Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu în domeniul oncologiei" 07.08.24
Echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu în domeniul oncologiei” 07.08.24
Echipamente în cadrul proiectului „Investiții în infrastructura Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu în domeniul oncologiei” 07.08.24
Execuţie lucrări şi echipare medicală pentru proiectul "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 18.01.23
Execuție lucrări și echipare medicală pentru proiectul „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”