Feedback
I.D.: 39702146

Achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu

Data publicarii
12.11.19 Exista 1.082.826 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44211110-6
Termenul limita pentru depunere:
19.11.19
Pretul estimativ:
12.179,32 RON - 12.179,32 RON
Documente participare:
  1. Scrisoare intentie_specificatii tehnice.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cu sediul în str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, intenţionează să achiziţioneze, prin achiziţie directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu, respectiv: B-dul Mărăşti nr. 4 – 1 bucată, Str. Sebastian nr. 88 – 1 bucată, Str. Vulturilor nr. 2 – 1 bu...
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cu sediul în str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, intenţionează să achiziţioneze, prin achiziţie directă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu, respectiv: B-dul Mărăşti nr. 4 – 1 bucată, Str. Sebastian nr. 88 – 1 bucată, Str. Vulturilor nr. 2 – 1 bucată. A. Documente de calificare - trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: 1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu A.N.A.F. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopii semnate şi certificate pentru conformitate cu originalul, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Oferta va fi însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere privind: a) neîncadrarea în prevederile art.164, art. 165 coroborat cu art.166 (2), art.167 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare; b) neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a funiza produsele solicitate. B. Oferta va conţine: 1) Oferta financiară, va cuprinde preţul unitar în lei fără TVA şi cu TVA inclus, pentru fiecare produs, precum şi preţul total în lei fără TVA şi cu TVA inclus. Preţul total va include transportul şi livrarea produselor la sediul beneficiarului. 2) Oferta tehnică, prin care operatorul economic îşi asumă faptul că respectă în totalitate cerinţele beneficiarului. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 30 de zile, dar nu mai mult de 31.12.2019.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru 12 luni, respectiv pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020 09.12.19
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Reactivi de laborator, materiale consumabile de laborator şi piese de schimb 13.04.20
Furnizare rechizite  
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu. 11.05.18
Servicii de perfectionare/formare profesională pentru 9 (nouă) salariaţi 16.11.18
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21