Feedback
I.D.: 36945158

Achiziţionarea a 2 autoturisme hybrid în cadrul proiectului cu titlul „Programul Interreg V-A România-Ungaria, Axa prioritară 7 - Asistenţă tehnică, Beneficiar AT: Unitatea de Control de Prim Nivel”, ROHU-441 TA-FLC RO

Data publicarii
02.07.19 Exista 153.816 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34110000-1
Termenul limita pentru depunere:
22.07.19
Pretul estimativ:
140.672,00 RON - 140.672,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1047128.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze 2 (două) autoturisme noi de tip hibrid, care sunt necesare realizării activităţilor Autorităţii. Aceste autoturisme trebuie să fie noi, performante (conform cerinţelor specifice prezentate în tabelul de la capitolul 3.4.1.1 din Caietul de sarcini). De asemenea, autoturismele trebuie să beneficieze de o garanţie de minimum 36 luni, iar piesele de schimb trebuie să fie disponi...
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze 2 (două) autoturisme noi de tip hibrid, care sunt necesare realizării activităţilor Autorităţii. Aceste autoturisme trebuie să fie noi, performante (conform cerinţelor specifice prezentate în tabelul de la capitolul 3.4.1.1 din Caietul de sarcini). De asemenea, autoturismele trebuie să beneficieze de o garanţie de minimum 36 luni, iar piesele de schimb trebuie să fie disponibile pe piaţă pentru o perioadă cel puţin egală cu garanţia comercială. Autoturismele pe care Autoritatea contractantă doreşte să le achizitioneze, vor permite deplasarea echipelor de control la “controalele la faţa locului”, având în vedere ca aceste controale sunt prevăzute în Procedura de control. De asemenea, deplasarea la diverse cursuri/seminarii/delegaţii se va face cu aceste aceste autoturisme, respectand normele în vigoare. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de furnizare de autoturisme şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant, propunerea tehnico-financiară. Conţine în mod obligatoriu,specificaţii tehnice, informaţii privind regulile de bază care trebuiesc respectate de ofertanţi pentru elaborarea propunerii tehnice în concordanţă cu necesităţile autorităţii contractante, precum şi a propunerii economice. Acestea definesc, după caz, caracteristici referitoare la nivelul calitativ, tehnic şi de performantă, siguranţă în exploatare, dimensiuni, precum şi sisteme de asigurare a calităţii. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor prevăzute în Fişa Tehnică sau care nu satisfac cerinţele Fişei Tehnice va avea drept consecinţă declararea ofertei ca fiind neconformă şi respinsă. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Recepţia se face la sediul achizitorului şi se finalizează prin încheierea unui proces verbal de recepţie semnat de către ambele părţi, după efectuarea testelor/probelor şi predarea documentelor de însoţire, conform caietului de sarcini. Recepţia se va face la data livrării autoturismelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea a 2 autoturisme hybrid în cadrul proiectului cu titlul „Programul Interreg V-A România-Ungaria, Axa prioritară 7 - Asistenţă tehnică, Beneficiar AT: Unitatea de Control de Prim Nivel”, ROHU-441 TA-FLC RO 24.06.19
”Achiziţionarea a 3 (trei) autoturisme hybrid în vederea asigurării mijloacelor de transport pentru Secretariatul Comun”, in cadrul proiectului Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016 26.06.18
"Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini"  
"Achiziţie materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini"  
"Achiziţie materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini" 19.04.21
”Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini” 26.07.19
Actualizare/Completare/Revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) "Drum expres Oradea - Arad" 22.03.21
Actualizare/Completare/Revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuție și asistență tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) „Drum expres Oradea - Arad"  
Servicii de proiectare pentru proiectul: “Îmbunătăţirea serviciilor educaţionale şi a spaţiilor publice în Oraşul Valea lui Mihai"  
Proiectare si executie pentru obiectivele de investitii: LOT 1 Dezafectare PT 722; LOT 2: "Dezafectare PT 413; LOT 3: "Dezafectare PT 850; LOT 4: "Modernizarea sistemului de termoficare pe str. Libertăţii; LOT 5: "Modernizarea magistralei M2; LOT 6:Modernizare retele de distribuţie a energiei termice aferente PT 104; LOT 7: "Modernizare retele de distribuţie a energiei termice aferente PT 610";LOT 8: "Dezafectare PT 855 si alimentarea consumatorilor prin intermediul mini punctelor termice"; LOT 9: " Modernizare retele de distribuţie a energiei termice aferente PT 871";LOT 10: Modernizare retele de distributie a energiei termice aferente PT 872"cod unic 4230487/2020/87 27.07.20