Feedback
I.D.: 40467849

Achiziţionarea şi montarea de tâmplarie PVC cu geam termopan, inclusiv plasă anti-insecte tip rulou, din bugetul de asistenţă tehnică aferent programului Interreg V-A Romania-Ungaria pentru care Serviciul Certificare asigura funcţia de certificare

Data publicarii
03.12.19 Exista 984.269 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39525500-3
Termenul limita pentru depunere:
07.01.20
Pretul estimativ:
5.858,24 RON - 5.858,24 RON
Documente participare:
  1. Formulare PVC.docx
  2. CONTRACT - Model Orientativ.docx
  3. Caiet de sarcini PVC.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea şi montarea de tâmplărie PVC cu geam termopan şi două plase anti-insecte tip rulou. Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va r...
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea şi montarea de tâmplărie PVC cu geam termopan şi două plase anti-insecte tip rulou. Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin încheierea de contracte de furnizare produse. Furnizorul se obligă să livreze produsele mai sus mentionate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea şi montarea de tâmplarie PVC cu geam termopan, inclusiv plasă anti-insecte tip rulou, din bugetul de asistenţă tehnică aferent programului Interreg V-A Romania-Ungaria pentru care Serviciul Certificare asigura funcţia de certificare  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Achizitionarea de elemente de mobilier din bugetul de asistenta tehnica aferent programului Interreg V-A Romania-Ungaria pentru care Serviciul Certificare asigura functia de certificare 26.04.18
Achizitionarea de elemente de mobilier din bugetul de asistenta tehnica aferent programului Interreg V-A Romania-Ungaria pentru care Serviciul Certificare asigura functia de certificare  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 25.07.19
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria  
Achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. . 10.01.19