Feedback
I.D.: 43416852

Achiziţionare UPS-uri

Data publicarii
04.03.20 Exista 799.136 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31154000-0
Termenul limita pentru depunere:
07.04.20
Pretul estimativ:
120.110,00 RON - 120.110,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1078312.pdf
  2. CONTRACT - Model Orientativ.docx
  3. Caiet de sarcini UPS -uri.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de 5 echipamnete UPS, pentru asigurarea continuităţii serviciilor IT, în cazul unei întreruperi de alimentare cu energie electrică a serverelor. Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile ar...
Achiziţionarea de 5 echipamnete UPS, pentru asigurarea continuităţii serviciilor IT, în cazul unei întreruperi de alimentare cu energie electrică a serverelor. Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin încheierea unui contract de furnizare produse. Furnizorul se obligă să livreze produsele mai sus mentionate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de UPS-uri 22.03.22
Achiziţie de ups-uri 22.03.22
Achiziţie de ups-uri  
Achzitie publica pentru realizarea de materiale promotionale pentru promovarea proiectului "Consolidarea capacitatii de planificare strategica a Ministerului Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei in renovarea fonsului construit national din perspectiva eficientei energetice si a riscului seismic" 17.03.20
Achiziţionarea de echipamente IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2014 - 2020 08.04.20
Achiziţionarea de jaluzele pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria 23.09.20
Achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. . 10.01.19
Achiziţionarea de bunuri, instrumente şi produse electronice, şi echipamente pentru “Programul Interreg V-A Romania –Ungaria” Lot1 - Frigidere 1.1. Frigider o uşă - cantitate 3 buc.; 1.2. Frigider 2 uşi, min. 275 l. - cantitate 2 buc.; 1.3. Frigider 2 uşi, min. 300 l. - cantitate 1 buc.; Lot 2 - Espressoare automate 2.1. Espressor automat, min. 3 tipuri cafea - cantitate 2 buc.; 2.2. Espressor automat, min. 5 tipuri cafea - cantitate 1 buc.; 2.3. Espressor automat, min. 10 tipuri cafea - cantitate 2 buc.; Lot 3 - Cuptoare cu microunde 3 14.03.19
Achiziţionarea de monitoare din bugetul de asistenţă tehnică aferent Programului Interreg V-A Romania – Ungaria pentru Biroul Declaraţii de Cheltuieli şi eMS. 27.11.19
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 25.07.19