Scopul acestui contract îl reprezintă achiziţia serviciului de asistenţă tehnică,supervizare lucrări şi dirigenţie de şantier pentru proiectul “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, str. I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023, respectiv a documentatiei de atribuire si ...
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziţia serviciului de asistenţă tehnică,supervizare lucrări şi dirigenţie de şantier pentru proiectul “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, str. I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023, respectiv a documentatiei de atribuire si va consta in prestarea de servicii de inalta calitate de supervizare a executiei lucrarilor de construire, in timpul perioadei de pregatire, executie a lucrarilor, de receptie a lucrarilor, cat si pe perioada de notificare a defectelor si de garantie, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale si cu legea, in special in ceea ce priveste durata, calitatea si costul lucrarilor. Supervizarea lucrarilor se va realiza in conformitate cu legislatia aplicabilă (respectiv, dar fara a se limita la Hotărârea de Guvern nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinul MDRT pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier nr.1496/2011 şi Ordinul MECMA 364/2010 pentru autorizare diriginti pentru lucrările de montaj pe domeniul Dotări tehnologice industriale autorizati), pentru întreaga perioadă de pregătire, executare, recepţionare a lucrărilor şi pentru perioada de notificare a defectelor, conform cerintelor caietului de sarcini. Diriginţii de şantier vor monitoriza permanent, verifica, controla, superviza toate lucrările aferente realizării obiectivului de investiţii sus menţionat şi vor acorda sprijin necondiţionat reprezentanţilor Autorităţii contractante şi echipei de implementare a proiectului.
Obiectul principal al contractului este acela de a asigura implementarea cu succes a obiectivului de investiţii din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate, siguranţă, respectarea tuturor prevederilor legale, prescripţiilor şi reglementărilor tehnice specifice lucrărilor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 -a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.