Feedback
I.D.: 90346054

Achiziţionare servicii de asistenta tehnica–dirigentie de santier ptr. lucrarile aferente obiectivului de investitii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, PE STRADA I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023.

Data publicarii
06.12.23 Exista 81.348 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71521000-6
Termenul limita pentru depunere:
18.12.23
Pretul estimativ:
337.419,00 RON - 337.419,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini dirigentie de santier PNRR Alba Iulia nr. 135643 din 24.11.2023-semnat.PDF
  2. Model -Contract de servicii asistenta tehnica dirigentie de santier PNRR Alba Iulia-semnat.PDF
  3. Model formulare 29.11.2023-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziţia serviciului de asistenţă tehnică,supervizare lucrări şi dirigenţie de şantier pentru proiectul “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, str. I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023, respectiv a documentatiei de atribuire si ...
Scopul acestui contract îl reprezintă achiziţia serviciului de asistenţă tehnică,supervizare lucrări şi dirigenţie de şantier pentru proiectul “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, str. I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023, respectiv a documentatiei de atribuire si va consta in prestarea de servicii de inalta calitate de supervizare a executiei lucrarilor de construire, in timpul perioadei de pregatire, executie a lucrarilor, de receptie a lucrarilor, cat si pe perioada de notificare a defectelor si de garantie, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale si cu legea, in special in ceea ce priveste durata, calitatea si costul lucrarilor. Supervizarea lucrarilor se va realiza in conformitate cu legislatia aplicabilă (respectiv, dar fara a se limita la Hotărârea de Guvern nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinul MDRT pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier nr.1496/2011 şi Ordinul MECMA 364/2010 pentru autorizare diriginti pentru lucrările de montaj pe domeniul Dotări tehnologice industriale autorizati), pentru întreaga perioadă de pregătire, executare, recepţionare a lucrărilor şi pentru perioada de notificare a defectelor, conform cerintelor caietului de sarcini. Diriginţii de şantier vor monitoriza permanent, verifica, controla, superviza toate lucrările aferente realizării obiectivului de investiţii sus menţionat şi vor acorda sprijin necondiţionat reprezentanţilor Autorităţii contractante şi echipei de implementare a proiectului. Obiectul principal al contractului este acela de a asigura implementarea cu succes a obiectivului de investiţii din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate, siguranţă, respectarea tuturor prevederilor legale, prescripţiilor şi reglementărilor tehnice specifice lucrărilor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 -a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare servicii de asistenta tehnica–dirigentie de santier ptr. lucrarile aferente obiectivului de investitii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, PE STRADA I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023.  
Servicii de supraveghere a lucrărilor prin diriginţi de şantier autorizaţi pentru proiectul “Modernizare drum judeţean DJ 107 I : Aiud (DN1) – Aiudul de Sus – Rîmeţ – Brădeşti – Geogel – Măcăreşti – Bîrleşti Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bîrleşti – Mogoş – Valea Albă – Ciuculeşti – Bucium – Izbita – Coleşeni – Bucium Sat –DN74 (Cerbu)“- rest de executat 13.03.23
Proiectare si executie lucrari la obiectivul "EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA GÂRDA DE SUS, JUDEŢUL ALBA"  
Servicii de Supervizarea proiectarii si executiei pentru obiectivul de investitii : VARIANTA OCOLITOARE A MUNICIPIULUI BLAJ (conectivitate cu Drum Transregio Blaj-Teius -A10) 08.06.23
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I 24.08.20
Execuţie lucrări de construcţie/modernizare pentru investiţia “MODERNIZARE STRĂZI DIN INTERIORUL LOCALITĂŢII VINŢU DE JOS"  
Execuţie lucrări de construcţie/modernizare pentru investiţia "MODERNIZARE STRĂZI DIN INTERIORUL LOCALITĂŢII VINŢU DE JOS"  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II 03.08.20
Servicii de completare/actualizare proiectare şi execuţie pentru obiectiv investiţii "Construire cămin cultural, cabinete medicale si muzeu etnografic" Pâclişa, municipiul Alba Iulia. 10.07.20
Servicii de dirigenţie de şantier pentru realizarea obiectivului: "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA –LOT 2-BLOC 14A, BLOC 13B, BLOC CF11, BLOC MV1-MV7, MV2-MV12 SI LOT 3 BLOC D3-D4, BLOC D2 – D3, BLOC 8, cod SMIS 2014+:121679" finanţat prin PROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020.