Feedback
I.D.: 28571307

Achiziţionare servicii de abonament flux de stiri şi transcripturi

Data publicarii
31.05.18 Exista 263.934 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
92400000-5
Termenul limita pentru depunere:
18.06.18
Pretul estimativ:
37.395,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1003180.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unor contracte de prestari servicii cu următoarele caracteristici estimate: Valoarea totala estimata pentru achizitionarea serviciilor de abonament flux de stiri şi transcripturi este de 37.395,00 lei fără TVA, respectiv 44.500,05 lei cu TVA, din care: 1. în perioada de la semnarea contractului si pana la 31.12.2018, valoarea estimată este de 26.710,70 lei f...
Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unor contracte de prestari servicii cu următoarele caracteristici estimate: Valoarea totala estimata pentru achizitionarea serviciilor de abonament flux de stiri şi transcripturi este de 37.395,00 lei fără TVA, respectiv 44.500,05 lei cu TVA, din care: 1. în perioada de la semnarea contractului si pana la 31.12.2018, valoarea estimată este de 26.710,70 lei fara TVA, 2. în perioada 01.01.2019 - 28.02.2019, valoarea estimată este de 10.684,30 lei fara TVA. Lotul 1- Transcripturi - valoarea estimata este de 3.925,00 lei fără TVA, respectiv 4.670,75 lei cu TVA, cu posibilitatea de prelungire cu 2 luni, cu o valoare estimata de 1.570,00 lei fără TVA, respectiv 1.868,3 lei cu TVA . Lotul 2- Flux de stiri - valoarea estimata este de 22.785,70 lei fără TVA, respectiv 27.114,98 lei cu TVA, cu posibilitatea de prelungire cu 2 luni, cu o valoare estimata de 9.114,30 lei fără TVA, respectiv 10.846,02 lei cu TVA . Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri 19.10.23
Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri  
Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri  
Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri  
Servicii de transport aerian ocazional intern si international de pasageri  
FURNIZARE SERVERE:Lot 1- Furnizarea unui server care să asigure funcţionarea în parametri optimi a modulului Documents Management System din cadrul programului informatic Atlas vet CENTRAL, şi Lot 2 - Furnizarea unui server care să asigure în flux continuu suport pentru activitatea de identificare şi înregistrare a animalelor, a trasabilităţii acestora precum si a trasabilităţii produselor de orig 22.11.21
FURNIZARE SERVERE:Lot 1- Furnizarea unui server care să asigure funcţionarea în parametri optimi a modulului Documents Management System din cadrul programului informatic Atlas vet CENTRAL, şi Lot 2 - Furnizarea unui server care să asigure în flux continuu suport pentru activitatea de identificare şi înregistrare a animalelor, a trasabilităţii acestora precum si a trasabilităţii produselor de orig 22.11.21
Furnizarea de carburant pe bază de carduri pentru autovehiculele din parcul auto al APIA Central şi pentru grupul electrogen 17.04.19
Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor 08.06.17
SERVICII DE CURĂŢARE A BIROURILOR PENTRU SEDIUL DIN CALEA PLEVNEI, NR. 141B – LOTUL I ŞI CALEA PLEVNEI, NR. 139– LOTUL II 25.03.24