Feedback
I.D.: 101428799

Achiziţionare mobilier scolar pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412: Lot 1 Mobilier pentru sali de clasa Lot 2 Mobilier pentru laborator de biologie si cabinete scol

Data publicarii
14.08.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
02.09.24
Pretul estimativ:
397.284,80 RON - 397.284,80 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.08.24 Publicat la 17.08.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionare mobilier scolar pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412: Lot 1 Mobilier pentru sali de clasa Lot 2 Mobilier pentru laborator de biologie si cabinete scolare Nota: A) In temeiul...
Achiziţionare mobilier scolar pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412: Lot 1 Mobilier pentru sali de clasa Lot 2 Mobilier pentru laborator de biologie si cabinete scolare Nota: A) In temeiul art. 160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare echipamente digitale pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de informatică, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412 20.09.24
Achizitie Echipamente TIC pentru Laboratoare de informatica si Sali de clasa in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE A UNITATII DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA SALCUTA DIN COMUNA SALCUTA, JUDETUL DOLJ: Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa 09.09.24
Achizitie Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica si Sali de clasain cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989: Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa 08.04.24
Achizitie mobilier sali de clasa in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989 27.02.24
Achizitie echipamente si dotari sala sport in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989 08.05.24
“Achizitie de anvelope pentru parcul de auto-utilaje din dotarea D.R.D.P. Craiova: Lot 1: Pneuri pentru sarcina mare; Lot 2: Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane " 19.07.21
“Diverse articole de mobilier: Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice" 13.12.22
“Achizitie de anvelope pentru parcul de autoutilaje din dotarea DRDP Craiova: LOT 1: Pneuri pentru sarcina mare; LOT 2: Pneuri pentru autoturisme; LOT 3: Pneuri pentru camioane" 07.11.22
“Achizitie servicii pentru repararea si intretinerea autoutilaje si echipamentelor de import din dotarea DRDP Craiova: Lot 1 – UNIMOG; Lot 2 - CATERPILLAR" 14.02.22
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane" 20.02.24