Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Peciu Nou în cadrul proiectelor:
- "Construire şi dotare clădire Şcoala Generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou", cod SMIS 123958 (proiect POR – etapizat PR VEST 2021-2027)
- "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice şi TIC a unităţilor educaţionale din U.A.T. Comuna Peciu Nou", cod F-...
Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Peciu Nou în cadrul proiectelor:
- "Construire şi dotare clădire Şcoala Generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou", cod SMIS 123958 (proiect POR – etapizat PR VEST 2021-2027)
- "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice şi TIC a unităţilor educaţionale din U.A.T. Comuna Peciu Nou", cod F-PNRR-Dotari-2023-0760
- "Construire şi dotare grădiniţa cu program prelungit Peciu Nou", PNDR
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea şi montarea de mobilier în conformitate cu cerinţele din Caietul de sacini, ataşat prezentei proceduri, parte integrantă din Documentaţia de atribuire. Achiziţia cuprinde 5 loturi.
Valoarea estimată totală (fără TVA) este de 1.657.320,40 lei, din care:
- Valoare estimată lotul 1 – 867.750,00 lei
- Valoare estimată lotul 2 – 101.350,00 lei
- Valoare estimată lotul 3 – 666.660,40 lei
*Preţul pe pachet/set sala clasă nu poate depăşi valoarea de 19.675,60 lei fără TVA, indiferet de pachet.
Preţul pe pachet/set sală clasă a fost stabilit în funcţie de valoarea maximă eligibilă (costul maxim/tip de investiţie) impusă prin programul de finanţare (PNRR), respectiv pentru C15 – I11 Mobilier şi materiale didactice pentru dotarea sălilor de clasă /sălilor de grupă din unităţile de învăţământ preuniversitar/unităţile conexe costul maxim este de 19.675,60 lei fără TVA (4.000 euro). Valoarea este impusă şi prin Contractul de finanţare nr. 777DOT/2023.
- Valoare estimată lotul 4 – 6.000,00 lei
- Valoare estimată lotul 5 – 15.560,00 lei
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18.
Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: a 11-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).