Feedback
I.D.: 37187283

Achiziţionare echipamente IT necesare monitorizării situaţiilor de urgenţă şi primirii în timp real a informaţiilor privind producerea unui cutremur de pământ

Data publicarii
12.07.19 Exista 862.525 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
12.08.19
Pretul estimativ:
6.500,00 RON - 6.500,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1013085.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea unor echipamente IT, conform specificaţiilor menţionate în caietul de sarcini, după cum urmează: -Televizor LED, 49” – 1 buc. -Unitate centrală – 1 buc. -UPS – 1 buc. -Suport TV de perete – 1 buc. -Pachet software (Windows) – 1 buc. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile ...
Achiziţionarea unor echipamente IT, conform specificaţiilor menţionate în caietul de sarcini, după cum urmează: -Televizor LED, 49” – 1 buc. -Unitate centrală – 1 buc. -UPS – 1 buc. -Suport TV de perete – 1 buc. -Pachet software (Windows) – 1 buc. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor stabilit prin anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare echipamente IT necesare monitorizării situaţiilor de urgenţă şi primirii în timp real a informaţiilor privind producerea unui cutremur de pământ  
Furnizare Echipamente IT 15.11.21
Achiziţionarea de echipamente necesare pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate 19.04.22
Achiziţionarea de echipamente necesare pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate 19.04.22
Achiziţionarea de echipamente IT pentru Direcţia Control de Prim Nivel din bugetul Programului Operaţional Comun România – Ucraina 2014-2020 25.01.22
Achiziţionarea de echipamente IT&C 24.07.19
Achiziţionarea de echipamente IT&C  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România