Obiectul Contractului constă în achiziţionarea de echipament pentru personalul de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judeţean NEAMŢ.
Cantităţile sunt următoarele: echipament individual de protecţie de mare vizibilitate pentru personalul de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judeţean NEAMŢ – 400 buc şi uniforma de ceremonie – 20 buc.
Echipamentul individual de protecţie de mare vizibilitate, con...
Obiectul Contractului constă în achiziţionarea de echipament pentru personalul de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judeţean NEAMŢ.
Cantităţile sunt următoarele: echipament individual de protecţie de mare vizibilitate pentru personalul de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judeţean NEAMŢ – 400 buc şi uniforma de ceremonie – 20 buc.
Echipamentul individual de protecţie de mare vizibilitate, conform cap. III din caietul de sarcini, va cuprinde: şapcă de vară; şapcă de iarnă; tricou mânecă scurtă; tricou mânecă lungă; vestă vară; pantalon subţire; pantalon gros; jachetă cu mâneci detaşabile; haină exterioară; încălţăminte de lucru şi protecţie - pantofi şi bocanci tip S3 SRC; curea de piele.
Echipamentul de ceremonii, conform cap. IV din caietul de sarcini, va cuprinde: cămaşă mânecă scurtă; cămaşă mânecă lungă; cravată; pantalon stofă; sacou stofă; curea piele; pantofi piele.
Personalizarea echipamentului individual de protecţie de mare vizibilitate al personalului operativ de intervenţie, precum şi a uniformei de ceremonie din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene cu însemne specifice se va face conform precizărilor de la cap. V din caietul de sarcini.
În etapa de evaluare a propunerilor tehnice, se vor solicita tuturor operatorilor economici înscrişi cu ofertă în prezenta procedură de atribuire, prezentarea a unei mostre a echipamentului complet. Termenul limită de prezentare a mostrelor va fi specificat în solicitare. Neprezentarea mostrelor are ca efect respingerea propunerii tehnice.
Autoritatea contractanta poate modifica structura echipamentelor numai daca apar modificari legislative care impun acest lucru. Caracteristica de bază referitoare la semnalizarea prezenţei utilizatorului impune ca la confecţionarea uniformelor să se utilizeze materiale textile cu proprietăţi fotometrice şi materiale retroreflectante argintii, aplicate sub formă de benzi conform EN 20471:2003 clasa 2. Toate articolele sa aibă aceleaşi coduri, tonuri (nuanţe) cerute în Ordin. Dacă din documentele prezentate reiese că materialele nu respectă prevederile Ordinului oferta va fi declarată inacceptabilă.
Termenul de livrare este de maxim 20 de zile de la transmiterea comenzii autorităţii contractante către furnizor.
Transportul va fi asigurat de către furnizor fără perceperea unor costuri suplimentare.
Locul de livrare stabilit este Serviciul de Ambulanţă Judeţean NEAMŢ.
Produsele livrate vor fi însoţite de:
- Declaraţia de conformitate care trebuie să facă referire la reglementarea tehnică aplicabilă (Directiva 89/686/CEE) şi să conţină informaţii clare privind numele producătorului, denumirea modelului, numărul certificatului de examinare şi denumirea, adresa şi numărul de identificare al organismului de certificare care a emis certificatul de examinare EC de tip;
- Certificatul de garanţie;
- Fişa de instrucţiuni în limba română;
- Aviz de însoţire a mărfii – cu număr de produse livrate/nr. mărime/categorie (medic, asistent, ambulanţier, operator);
- Furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele sunt noi, nefolosite. De asemenea, furnizorul are obligaţia de a garanta că toate produsele furnizate nu vor avea nici un defect ca urmare a proiectului, materialelor sau manoperei sau oricărei alte acţiuni sau omisiuni a furnizorului şi că acestea vor rezista la parametrii conform, în condiţii normale de funcţionare;
- Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor este potrivit Ordinului 1418/2017, iar perioada de remediere a eventualelor defecţiuni este de minim 5 zile de la inştiinţarea furnizorului de către achizitor.
Termenul pentru eventuale solicitări de clarificări este de 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.