Obiectul contractului îl constituie furnizarea de bunuri şi echipamente denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, service-ul şi în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini, cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea proiectului "Locuinţe Protejate Siguranţă şi Îngrijire Argeş"
1. Lot 1 – Aparatură şi echipamente...
Obiectul contractului îl constituie furnizarea de bunuri şi echipamente denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, service-ul şi în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini, cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea proiectului "Locuinţe Protejate Siguranţă şi Îngrijire Argeş"
1. Lot 1 – Aparatură şi echipamente asistive pentru persoane cu dizabilităţi – in valoare de 186.554,62 lei
2. Lot 2 – Aparatură electrocasnică – in valoare de 109.035,29 lei
3. Lot 3 – Mobilier – in valoare de 220.090,76 lei
4. Lot 4 – Cazarmament – in valoare de 132.443,70 lei
5. Lot 5 – Echipamente PSI – in valoare de 7.394,96 lei
6. Lot 6 – Echipamente şi ustensile de bucatarie – in valoare de 14.161,34 lei
7. Lot 7 – Echipamente de birotica, articole IT si licente de functionare – in valoare de 26.218,49 lei
8. Lot 8 – Articole sanitare– in valoare de 2.500,84 lei
9. Lot 9 – Cosuri de gunoi si pubele de gunoi – in valoare de 4.168,07 lei
10. Lot 10 – Dotari terasa - in valoare de 8.853,78 lei
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 4 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate
in termenul prevazut la sectiunea I din anuntul de participare. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile.