Obiectul contractului îl constituie furnizarea de bunuri şi echipamente denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului, service-ul şi mentenanţa acestora, în conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini , cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea Proiectului "Complex de Servicii Sociale, Oraş Costesti, ...
Obiectul contractului îl constituie furnizarea de bunuri şi echipamente denumite Produse, precum şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului, service-ul şi mentenanţa acestora, în conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini , cu dispoziţiile legale, aprobările şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, pentru implementarea Proiectului "Complex de Servicii Sociale, Oraş Costesti, Judeţul Argeş", cod SMIS 130512, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020.
1. Lot 1 – Mobilier
2. Lot 2 – Aparatură electrocasnică
3. Lot 3 – Camera multisenzoriala
4. Lot 4 – Echipamente recuperare medicala
5. Lot 5 – Echipamente medicale
6. Lot 6 – Articole IT si Licente de functionare
7. Lot 7 – Cazarmament
8. Lot 8 – Echipamente amenajare loc de joaca
9. Lot 9 – Pichet PSI şi stingătoare
10. Lot 10- Ustensile de bucatarie
11. Lot 11- Instalatii de supraveghere
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din anuntul de participare. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile.