Comuna Malnaş prin contractul de finanţare nr. 1920074X214271507485/XX.04.2020 a obţinut finanţare nerambursabilă pentru proiectul: DOTAREA COMPARTIMENTULUI ADMINISTRATIV-GOSPODĂRESC AL PRIMĂRIEI COMUNEI MALNAŞ, JUDEŢUL COVASNA.
Compartimentul a fost înfiinţat prin HOTĂRÂREA Consiliului Local HOTĂRÂREA (HCL 39/2019) privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Malnaş şi aprobarea organigramei, st...
Comuna Malnaş prin contractul de finanţare nr. 1920074X214271507485/XX.04.2020 a obţinut finanţare nerambursabilă pentru proiectul: DOTAREA COMPARTIMENTULUI ADMINISTRATIV-GOSPODĂRESC AL PRIMĂRIEI COMUNEI MALNAŞ, JUDEŢUL COVASNA.
Compartimentul a fost înfiinţat prin HOTĂRÂREA Consiliului Local HOTĂRÂREA (HCL 39/2019) privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Malnaş şi aprobarea organigramei, statutului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, prin care s-a aprobat structura organizatorică a primăriei. Compartimentele nu au capacitate juridică administrativă distinctă şi de cea a autorităţilor în numele cărora acţionează. Conform acestei Hotărâri printre atribuţiile compartimentului găsim următoarele:
• asigură amenajarea şi întreţinerea zonelor verzi, a parcurilor, a terenurilor de sport şi a locurilor de agrement;
• urmăreşte şi răspunde de îndepărtarea zăpezii de pe domeniul public şi ia măsuri pentru preîntâmpinarea formării poleiului şi a gheţii:
• urmăreşte şi răspunde de curăţarea străzilor, drumurilor, aleilor, pieţelor şi a celorlalte locuri publice;
• face propuneri primarului pentru îmbunătăţirea dotării, înfrumuseţării şi pentru amenajarea şi întreţinerea zonelor verzi şi urmăreşte realizarea lucrărilor;
se ocupă de amenajarea zonelor publice din comună
Sarcinile şi atribuţiile formulate mai sus sunt îndeplinite de 4 angajaţi de normă întreagă care sunt muncitori necalificat (guard, şofer, 2 paznic).
Compartimentul este sprijinit de Consiliul Local Malnaş are asigură funcţionarea acestuia prin alocarea fondurilor necesare pentru achiziţia echipamentelor, utilajelor şi altor dotări.
Trebuie accentuat faptul că dotarea Compartimentului nu numai că este învechită (anumite echipamente aflându-se în afara perioadei de amortizare, fiind uzate fizic) dar este şi deficientă şi incompletă. Acest fapt îngreunează activităţile Compartimentului şi îngreunează intervenţiile acestuia în anumite situaţii.
Echipamentele, dotările urmate a fi achiziţionate prin prezentul proiect nu numai că vor sporii nivelul de calitate al activităţilor de gospodărire dar vor face posibil dezvoltarea unor noi servicii şi activităţi.
Necesitatea realizării unei astfel de investiţii apare ca răspuns la nevoile exprimate de cetăţeni din comuna Malnaş, care câteodată se confruntă cu diferite probleme pe spaţiile publice ale comunei la care administraţia publică locală nu poate interveni cu profesionalism şi promptitudine din cauza lipsei dotărilor corespunzătoare. Odată cu acest fenomen, apare lipsa simţului de siguranţă şi sentimentul de neîncredere fată de serviciile publice de bază ale comunei care nu corespund cu nevoile şi aşteptările localnicilor, situaţie care se doreşte a fi rezolvată prin acest proiect de investiţie.
Prin implementarea acestui proiect la nivelul comunei vor fi asigurate următoarele tipuri de activităţi de întreţinere şi de intervenţie in situaţii de urgenta:
- Întreţinerea spaţiilor publice, a şanţurilor şi a drumurilor locale;
- Îndepărtarea copacilor căzuţi sau a materialelor care ar putea bloca traficul pe drumurile publice;
- Activităţi de plantare şi udare a florilor şi pomilor de pe spaţiile publice ale comunei
- Evacuarea pământului si a pietrişului rezultat după ploi puternice;
Prin prezenta achiziţie se doreşte următoarelor:
Tractor - 1 buc
Remorcă basculantă cu 2 axe - 1 buc
Tocător cu braţ hidraulic - 1 buc.
Descrierile, caracteristicile tehnice minimale care trebuie respectate de către ofertanţi se regăsesc în caietul de sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu
documentatia de atribuire in a 2-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8.