Feedback
I.D.: 85074625

Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului " REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL"

Data publicarii
20.07.23 Exista 71.839 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
04.08.23
Pretul estimativ:
1.484.173,31 RON - 1.484.173,31 RON
Documente participare:
  1. 002 F1 F2 F3 F4_DITRO_05.05.PDF
  2. Formulare_final_ditrau primarie.doc
  3. Formularul propunerii de contract primarie.pdf
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Ditrău, judeţul Harghita, a obţinut finanţare pentru investiţia "REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL", prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta C10 — Fondul Local, Investiţia I.3 Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice presta...
Comuna Ditrău, judeţul Harghita, a obţinut finanţare pentru investiţia "REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL", prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă Componenta C10 — Fondul Local, Investiţia I.3 Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale. Investiţia vizează reabilitarea clădirii sediul Primăriei şi al Consiliului Local din comuna Ditrău, renovarea moderată conform recomandării Comisiei privind renovarea clădirilor nr. 2019/786 presupune economii de energie primară cuprinse între 30%-60%. Starea buna a pereţilor exteriori ai blocurilor permit aplicarea anvelopei pentru îmbunătăţirea confortului termic. Îmbunătăţirea confortului termic nu va conduce la înrăutăţirea rezistenţei şi a stabilităţii în exploatare în spiritul Legii 10/95 republicat în 2007 şi al codului Codul de proiectare P100-3/2008. Lucrările propuse a fi realizate prin proiect sunt 100% lucrări eligibile şi vizează creşterea eficienţei energetice a clădirilor prin lucrări de reabilitare termică a elementelor de anvelopă a clădirilor, după cum urmează: Se va termoizola pereţii exteriori la parter, etaj şi la mansardă Faţada principala a clădirii din motive de conservare a aspectului arhitectural nu se termoizolează, pereţii clădirii sunt destul de groşi pentru a permite acest lucru Se va termoizola placa peste etaj Se va înlocui toate corpurile de iluminat cu corpuri de iluminat cu eficienţă energetică ridicată şi durată mare de viaţă. Se vor monta panouri fotovoltaice. Se va reface sistemul de iluminat de siguranţă cu corpuri de iluminat pentru marcarea căilor de evacuare, pentru marcarea hidranţilor interiori şi iluminat împotriva panicii. Vor fi instalate senzori de mişcare în casa scării şi pe coridoare. In aripa Sud estica se doreşte montarea unei ascensor exterior care permite accesul persoanelor cu dizabilităţi prin terasa exterioară de la etaj a clădirii in birourile din nivelul superior al clădirii. Obiectivul general al investiţiei "REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL" este renovarea energetică moderată a clădii, contribuind astfel la îmbunătăţirea furnizării de servicii publice la nivel local din punct de vedere : - al dezvoltării vieţii socio-comunitare– acest spaţiu la nivelul satului reprezintă un spaţiu administrativ important care va deveni accesibilă şi pentru persoane cu dizabilităţi locomotorii (în acest sens proiectul prevede un lift adaptat la cerinţele populaţiei cu dizabilităţi fizice). - economic – prin reducerea costurilor legate de cheltuielile operaţionale ale sediului primăriei, reducerea cheltuielilor cu energia - al eficienţei energetice şi a mediului – prin reducerea necesarului de energie primară, şi prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, fapt demonstrat şi prin auditul energetic elaborat. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 5-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10. Nota: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit , invocat mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului " REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL" 04.08.23
Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului " REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL" 11.08.23
Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului " REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL"  
Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului " REABILITAREA CLĂDIREA SEDIULUI PRIMĂRIEI ŞI A CONSILIULUI LOCAL DIN DITRĂU PENTRU A ÎMBUNĂTĂTI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE LA NIVELUL UNITĂŢILOR ADMINISTRATIV-TERITORIAL"  
SERVICII DE SUPRAVEGERE - DIRIGINTE DE SANTIER PENTRU LUCRARI CIVILE SI INSTALATII AFERENTE  
16/ STUDIU GEO PT REABILITARE, MODERNIZARE OBIECTIVE CULTURALE, SCOLI, SANATATE  
SERVICII DE CONSULTANŢĂ IN CADRUL PNRR C10 – FONDUL LOCAL DIN PNRR-I.3  
Servicii de consultanţă in cadrul PNRR C10 – Fondul Local din PNRR-I.3  
Servicii de consultanţă in cadrul PNRR C10 – Fondul Local din PNRR: I.3  
SERVICII DE SUPRAVEGERE - DIRIGINTE DE SANTIER PENTRU REABILITARE SEDIU PRIMARIE COMUNA DITRAU