Feedback
I.D.: 57517361

Achiziţionare consumabile imprimante pentru dotarea Serviciului Reglementări în Construcţii în anul 2021

Data publicarii
02.06.21 Exista 760.067 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
05.07.21
Pretul estimativ:
24.201,68 RON - 24.201,68 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114273.pdf
  2. Caiet de sarcini echip IT SRC f.doc
  3. CONTRACT - Model Orientativ IT SRC.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constitue furnizarea de consumabile imprimante pentru dotarea Serviciului Reglementări în Construcţii în anul 2021, în vederea bunei desfăşurării a activităţii curente derulate de personalul din cadrul Serviciului Reglementări în Construcţii, Direcţia Tehnică, Direcţia Generală Dezvoltare Regională şi Infrastructură. Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarc...
Obiectul contractului il constitue furnizarea de consumabile imprimante pentru dotarea Serviciului Reglementări în Construcţii în anul 2021, în vederea bunei desfăşurării a activităţii curente derulate de personalul din cadrul Serviciului Reglementări în Construcţii, Direcţia Tehnică, Direcţia Generală Dezvoltare Regională şi Infrastructură. Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentaţia de atribuire: cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare consumabile imprimante pentru dotarea Serviciului Reglementări în Construcţii în anul 2023 12.04.23
Achiziţionare de echipamente IT pentru dotarea Serviciului Reglementări în construcţii şi a Biroului atestări, autorizări, programe formare continuă în anul 2021 15.11.21
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg VI-A România-Ungaria 2021-2027 şi alte echipamente IT şi pachete software pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg România-Ungaria 21.02.23
Achiziţie imprimante multifuncţionale laser profesionale 01.09.21
Achiziţionarea serviciilor de expertiză pentru auditarea sistemului de reglementări tehnice şi revizuirea cadrului normativ secundar din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor, pentru elaborarea de proceduri pentru optimizarea fluxurilor de proces şi informaţionale, a unui protocol - cadru de cooperare pentru operaţionalizarea ghişeului unic şi a unor sesiuni de diseminare la nivel regional a procedurilor, metodologiilor şi ghidurilor în cadrul proiectului "Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu", Cod SIPOCA 50, conform detalierii si cerintelor caietului de sarcini. 22.09.20
Achiziţionarea serviciilor de expertiză pentru auditarea sistemului de reglementări tehnice şi revizuirea cadrului normativ secundar din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor, pentru elaborarea de proceduri pentru optimizarea fluxurilor de proces şi informaţionale, a unui protocol - cadru de cooperare pentru operaţionalizarea ghişeului unic şi a unor sesiuni de diseminare la nivel regional a procedurilor, metodologiilor şi ghidurilor în cadrul proiectului "Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu", Cod SIPOCA 50, conform detalierii si cerintelor caietului de sarcini. 08.09.20
Achiziţionare kit tastatură şi mouse 20.07.22
Achiziţionare kit tastatură şi mouse 20.07.22
Achiziţionarea de imprimante A3 color pentru dotarea Serviciului de Reglementări în construcţii în anul 2020 14.04.20
Achiziţionarea de servicii de expertiză pentru optimizarea pachetului de reglementări tehnice în domeniul reducerii riscului seismic (pe loturi) LOT 1 – Revizuirea reglementării tehnice Metodologie privind investigarea de urgenţă a siguranţei post seism a clădirilor şi stabilirea soluţiilor cadru de intervenţie, indicativ ME 003-2007 05.12.23