,,Achiziţionare componente PC, periferice, conectică”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Invitatia de participare si documentatia de atribuire se regasesc pe site-ul Consiliului Judetean Salaj, www.cjsj.ro, la sectiunea Informatii publice- Achizitii publice - Achizitii directe.Valoarea totală estimată a produselor este de de 2.689,08 lei fără TVA.
În secţiunea ”Descriere” se vor detalia caracteristi...
,,Achiziţionare componente PC, periferice, conectică”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Invitatia de participare si documentatia de atribuire se regasesc pe site-ul Consiliului Judetean Salaj, www.cjsj.ro, la sectiunea Informatii publice- Achizitii publice - Achizitii directe.Valoarea totală estimată a produselor este de de 2.689,08 lei fără TVA.
În secţiunea ”Descriere” se vor detalia caracteristicile produselor ofertate, respectând întocmai cerinţele din caietul de sarcini. În aceeaşi secţiune se va consemna preţul în lei fără TVA/ buc produs ofertat.
Produsele vor fi livrate la sediul Consiliului Judeţean Sălaj din localitatea Zalău, Str. P-ţa 1 Decembrie 1918, nr. 12, în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data atribuirii şi vor fi recepţionate în prezenţa unui reprezentant desemnat de către furnizor care va verifica şi proba produsele, iar în cazul constatării unei defecţiuni, produsele defecte vor fi înlocuite cu unele noi în termen de 24 de ore. În preţ este inclus şi preţul transportului produselor la destinaţia indicată de către achizitor. Plata facturii se va face într-un termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii însoţite de proces-verbal de recepţie a produselor şi acceptat de către achizitor.