Comuna Brădeşti prin contractul de finanţare nr. C1920074X211972111648 / 19.10.2023 a obţinut finanţare nerambursabilă pentru proiectul: Achiziţionare autospecială pentru intervenţia la stingerea incendiilor în comuna Brădeşti, judeţul Harghita.
Obiectivul general al proiectului este:
Dezvoltarea calităţii vieţii şi dezvoltarea nivelului de trai a populaţiei comunei Brădeşti, creşterea atractivităţii comunei prin dezvolta...
Comuna Brădeşti prin contractul de finanţare nr. C1920074X211972111648 / 19.10.2023 a obţinut finanţare nerambursabilă pentru proiectul: Achiziţionare autospecială pentru intervenţia la stingerea incendiilor în comuna Brădeşti, judeţul Harghita.
Obiectivul general al proiectului este:
Dezvoltarea calităţii vieţii şi dezvoltarea nivelului de trai a populaţiei comunei Brădeşti, creşterea atractivităţii comunei prin dezvoltarea Serviciilor Voluntar, pentru Situaţii de Urgenţă.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
• Achiziţionarea unei autospeciale performante, destinat pentru intervenţia la stingerea incendiilor
• Dezvoltarea - Serviciul Voluntar, pentru Situaţii de Urgenţă
• Modernizarea parcului de utilaje în scopul creşterii calităţii serviciilor publice
Proiectul prevede doar achiziţia unei autospeciale, pentru intervenţia la stingerea incendiilor în comuna Brădeşti, judeţul Harghita.
Prin proiectul sus mentionat se propune achizitionarea unei autospeciale, pentru intervenţia la stingerea incendiilor.
Autospeciala este destinată intervenţiei la stingerea incendiilor în mediul rural, punându-se accentul pe deplasarea rapidă, realizarea în timp scurt a dispozitivului de intervene şi utilizarea apei cu randament de stingere ridicat în spaţii închise, şi la misiuni de descarcerare uşoară.
Autospeciala poate lucra cu apă independent, folosind apa din rezervorul propriu, din surse sub presiune, din surse naturale, sau în cooperare cu alte autospeciale similare sau diferite şi motoutilaje, dar concepute pentru lucru cu apă.
Caracteristicile tehnice minimale ale utilajelor ce se vor achiziţiona sunt descrise detaliat în caietul de sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 2-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 5.