Furnizare a 1 bucata Autoturism cu 5 locuri în cadrul proiectului integrat cu titlul "Dezvoltare locală pentru comunităţi dezavantajate din Judeţul Bihor" (PN 4042), derulat în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei şi creşterea incluziunii romilor" finanţat prin Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021.
Proiectul integrat cu titlul "Dezvoltare locală pentru comunităţi dezavantajate din Judeţul Bihor" (PN ...
Furnizare a 1 bucata Autoturism cu 5 locuri în cadrul proiectului integrat cu titlul "Dezvoltare locală pentru comunităţi dezavantajate din Judeţul Bihor" (PN 4042), derulat în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei şi creşterea incluziunii romilor" finanţat prin Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021.
Proiectul integrat cu titlul "Dezvoltare locală pentru comunităţi dezavantajate din Judeţul Bihor" (PN 4042) este un proiect iniţiat de Municipiul Marghita în parteneriat cu Asociaţia Kécenlét, Asociaţia Caritas Eparhial Oradea şi şi Skyhøyt Live Scene din Norvegia.
Proiectul beneficiază de un grant în valoare de € 816918 oferit de Norvegia prin Granturile Norvegiene în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei şi creşterea incluziunii romilor" finanţat prin Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021. Obiectivul proiectului este de a creşte gradul de utilizare a serviciilor sociale de către grupuri vulnerabile din 2 comunităţi dezavantajate socio-economic din Judeţul Bihor, şi creşterea nivelului de satisfacţie al acestora cu privire la calitatea serviciilor, pentru creşterea calităţii vieţii acestora pe termen lung.
Conform bugetului la momentul începerii proiectului, este prevăzută 1 procedură simplificata pentru achiziţia unui autoturism cu 5 locuri, cu următoarele specificaţii tehnice minime: min.: 6+1 trepte, benzină; 96 KW/130 CP; 240 CEE (Nm); 1332 cmc), Euro 6. Autovehiculul poate fi nou sa second-hand (in limita a 20.000 km parcurşi).
Dotarea Asociaţiei Caritas Eparhial Oradea cu un autoturism cu 5 locuri, prin proiect, contribuie în mod direct la realizarea următoarelor beneficii anticipate:
- Creşterea nivelului calitativ al serviciilor prestate de Asociaţie;
- Creşterea accesibilităţii cetăţenilor la serviciile oferite,
- Reducerea cheltuielilor cu contractarea unor servicii externalizate, etc.
Durata prezentului contract este de 1 de luna de la semnarea acestuia de către ambele părţi, respectiv maxim 1 luna calendaristica termen de livrare a produselor de la emiterea ordinului de furnizare a produselor, conform specificaţiilor din anexa/anexele la contract.
Durata de executare a contractului: maxim 1 luna calendaristica de la emiterea ordinului de furnizare a produselor.
Produsele vor fi livrate la sediul autorităţii contractante: Ep. Mihai Pavel nr. 3, 410210, Oradea, jud. Bihor, Romania. Preţul ofertat va cuprinde inclusiv transportul la sediul autorităţii contractante şi orice alte cheltuieli ocazionate cu transportul acestora (trailer, taxă transport greu, agabaritic, etc).
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016 este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare (daca acestea au fost primite in termen), in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 cu 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.