Obiectul contractului de furnizare, care urmează să fie atribuit, constă în achizitionarea de utilaje si echipamente în scopul sprijinirii activitătii Serviciului Public de Gospodărire Comunală, nou înfiintat, la nivelul comunei Pănet.
Achizita se va efectua împărtită pe două loturi, după cum urmează:
Lot nr. 1: Furnizarea unui tractor, a unei remorci, a unui încărcător frontal, a unui tocător cu brat hidraulic, a unei cup...
Obiectul contractului de furnizare, care urmează să fie atribuit, constă în achizitionarea de utilaje si echipamente în scopul sprijinirii activitătii Serviciului Public de Gospodărire Comunală, nou înfiintat, la nivelul comunei Pănet.
Achizita se va efectua împărtită pe două loturi, după cum urmează:
Lot nr. 1: Furnizarea unui tractor, a unei remorci, a unui încărcător frontal, a unui tocător cu brat hidraulic, a unei cupe cu dinti si a unei lame de zăpadă în cadrul proiectului: ,,ACHIZITII DE UTILAJE Sl ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ AL COMUNEI PĂNET, JUDETUL MURES”.
Lot nr. 2: Furnizarea unui tractoras de tuns gazon, în cadrul proiectului: ,,ACHIZITII DE UTILAJE Sl ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ AL COMUNEI PĂNET, JUDETUL MURES”
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6.
Conform prevederilor art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificat prin OUG 107/2017 din 20 decembrie 2017, autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informatiilor suplimentare înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.