Feedback
I.D.: 27939150

Achiziţiei de Furnituri de birou /tonere (rechizite, hârtie, dosare plastic, birotica etc) finanţate din Fondul pentru Securitate Interna 2014-2020– Asistenţă Tehnică si si Programul de cooperare romano-elveţian – Asistenţă Tehnică

Data publicarii
08.05.18 Exista 92.028 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39263000-3
Termenul limita pentru depunere:
16.05.18
Pretul estimativ:
80.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1008304.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract pentru achiziţionarea unor articolele de birotică si papetarie pentru desfăşurarea activităţii DGMIFEN , conform prevederilor caietului de sarcini/specificatii tehnice atasat la prezentul anunt
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente IT - PC-uri, (20 buc.), surse de alimentare neintreruptibila (10 buc), licenţe (2 buc.) şi laptop (1 buc.) pentru personalul cu atribuţii în monitorizarea proiectelor şi acţiunilor finanţate prin Fondul pentru Securitate Internă, în perioada 2020-2021 03.09.21
Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei: Servicii de mentenanţă echipamente de reţea 07.08.24
Achiziţia de echipamente IT (laptop-uri), licenţe, cameră videoconferinţă şi echipament wireless pentru extinderea reţelei finanţată din Twinning – resurse disponibile ca urmare a gestionării activităţii de înfrăţire instituţională şi de asistenţă tehnică finanţate de Uniunea Europeană şi Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021 29.06.20
Achizitie computere portabile (minilaptop) si licente operare Windows in cadrul programului de cooperare Romano-Elvetian prin Fondul de asistenta tehnica 20.06.16
Materiale de promovare şi informare finanţate din Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021  
Materiale de promovare şi informare finanţate din Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021 29.08.19
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 28.10.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 09.12.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 03.04.24
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea selectării unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică. 29.08.24