Feedback
I.D.: 104866005

Achiziţie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situaţiilor de urgenţă - Loturi 1-4

Data publicarii
30.10.24
Coduri CPV
43262100-8 43500000-8 34513250-3
Termenul limita pentru depunere:
09.12.24
Pretul estimativ:
47.542.078,00 RON - 47.542.078,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.10.24 Publicat la 16.11.24 Publicat la 20.11.24
Locul realizarii:
Bihor, Cluj, Bacău, Argeş, Bucureşti, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin achiziţia de faţă se va realiza dotarea AN "Apele Romane" cu utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta - "Achizitie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta" – Loturi 1-4 - Cod CPV – 43500000-8, 34513250-3, 43262100-8, în conformitate cu cerinţele şi descrierea din Caietele de sarcini. LOTUL 1 – “Dragi de mare capacítate pentru reducerea...
Prin achiziţia de faţă se va realiza dotarea AN "Apele Romane" cu utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta - "Achizitie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta" – Loturi 1-4 - Cod CPV – 43500000-8, 34513250-3, 43262100-8, în conformitate cu cerinţele şi descrierea din Caietele de sarcini. LOTUL 1 – “Dragi de mare capacítate pentru reducerea gradului mare de colmatare a lacurilor (conform caracteristicilor tehnice menţionate in Caietul de sarcini)" – 4 bucati - Cod CPV 34513250-3 Nave de dragare (Rev.2). LOTUL 2 – "Excavatoare de tip “paianjen/spider" pentru realizarea de rampe de acces sau alte amenajari/deblocari ale zonei de interventie (conform caracteristicilor tehnice menţionate in Caietul de sarcini)" – 5 bucati - Cod CPV – 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2). LOTUL 3 – "Utilaje senilate amfibii pentru accesul in zone greu accesibile (mlastine, ape interioare) a excavatoarelor pentru interventii in regim de urgenta in mlastina si ape de pana la 5 m adancime (conform caracteristicilor tehnice menţionate in Caietul de sarcini)" – 11 bucati - Cod CPV 43500000-8 Vehicule cu senile (Rev.2). LOTUL 4 – "Skimmere multifunctionale pentru colectarea plutitorilor de pe acumulari si cursuri de ape line (conform caracteristicilor tehnice menţionate in Caietul de sarcini)"– 4 bucati - Cod CPV 34513250-3 Nave de dragare (Rev.2). Achiziţia se derulează în cadrul proiectului "Investiţia 5. Dotarea adecvată a administraţiilor bazinale pentru monitorizarea infrastructurii, prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Pentru implementarea acestui proiect a fost semnat contractul de finanţare nr. 50565/26.07.2022 (cu actele adiţionale aferente) de către Ministerul mediului Apelor şi Pădurilor în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru PNRR nr. 26595/08.03.2022, iar AN "Apele Române" este identificata ca fiind beneficiar. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. AC va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsul consolidat la solicit de clarif se va posta la sect "lista clarificari notificari si decizii" a anuntului din SEAP. Garantia de participare se constituie pe fiecare LOT in parte: GP este de 1% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui lot: Lot 1 - 199,200.00 lei; Lot 2 - 62,250.00 lei; Lot 3 – 164,203.82 lei; Lot 4 - 49,766.96 lei. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie GP in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte). GP se constituie în cf cu prev art. 154 alin 4 din Legea nr. 98/2016 modificata si completata. Garantia de participare se poate depune in contul: RO44 TREZ 7005 005X XX00 1409 deschis la Activ de Trezorerie si Contabilitate Publica a Mun Bucuresti (codul fiscal pe care este deschis acest cont este: 18207646). GP sau, după caz, GBE trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie cf Art. 154^4 din Legea 98/2016 lit a) - e). Cuantumul GBE este de 5% din val fără TVA a contractului şi se constituie conform art. 154, alin 4 din Lg. 98/2016 modif si compl şi devine anexă la contract. Termen constit GBE 5 zile cf art. 39 alin (3) din HG 395/2016. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depasi 15 zile de la data semnării contractului. GBE poate fi virata in contul de garantii RO44 TREZ 7005 005X XX00 1409 deschis la Activ de Trezorerie si Contabilitate Publica a Mun Bucuresti (codul fiscal pe care este deschis acest cont este: 18207646). Conditii restituire GBE: cf art 154^2 din Lg98/2016 modif si compl.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 09.12.24
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 09.12.24
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 18.12.24
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 18.12.24
" Achizitie utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta" – Loturi 1-8 20.09.23
” Achizitie utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta” – Loturi 1-8  
Identificarea unui operator economic ce va fi contractat in vederea prestarii de servicii de consultanţă şi asistenţă în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM) şi a situaţiilor de urgenţă (PSI - SU), in vederea incheierii unui contract de prestari servicii. 18.05.18
Consultarea pietei privind achizitia de utilaje si autoutilitare-autospeciale 02.03.23
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One (inclusiv software pentru sistem de operare) şi Computere portabil - Laptop - (inclusiv software pentru sistem de operare)  
Achiziţie camere de izolare cu presiune negativă, izolete cu presiune negativă pentru transportul pe targă, filtre pentru camerele de izolare fixe şi de transport cu presiune negativă existente, ventilator medical, monitor medical şi injectomate pentru asigurarea stocurilor de urgenţă medicală 28.02.20