Feedback
I.D.: 32597298

Achiziţie utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA”.

Data publicarii
10.12.18 Exista 64.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43262000-7
Termenul limita pentru depunere:
21.12.18
Pretul estimativ:
458.675,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1031458.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin contract se propune achiziţia unor utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA”. În scopul îmbunătăţirii nivelui de trai al locuitorilor din oraş prin achizitionarea in cadrul Serviciului public de Gospodărire din Oraşul Vicovu de Sus, a unui buldoexcavator modern ş...
Prin contract se propune achiziţia unor utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA”. În scopul îmbunătăţirii nivelui de trai al locuitorilor din oraş prin achizitionarea in cadrul Serviciului public de Gospodărire din Oraşul Vicovu de Sus, a unui buldoexcavator modern şi performant dotat cu accesoriile necesare, respectiv 1 cupă de excavare, 1 cupă trapezoidală, braţ de excavare, kit de bolturi pentru prinderea rapidă (câte unul pentru fiecare cupă), protecţii metalice lampi spate, lamă de zăpadă şi perie colectoare, venind în întâmpinarea nevoilor comunităţii în ceea ce priveşte buna exploatarea şi întreţinerea domeniului public al orasului Oraşul Vicovu de Sus, Judeţul Suceava. Termenul limita în care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, modificata prin O.U.G. nr. 107/2017, este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, modificata prin O.U.G.nr. 107/2017, este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 "ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA".  
Furnizare utilaje pentru dotarea Serviciului Volutar pentru Situatii de Urgenta al comunei Vadu Moldovei, judetul Suceava, în cadrul proiectului finanţat prin FEADR, sm. 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI VADU MOLDOVEI, JUDETUL SUCEAVA" 31.03.21
Furnizare utilaje pentru dotarea Serviciului Volutar pentru Situatii de Urgenta al comunei Vadu Moldovei, judetul Suceava, în cadrul proiectului finanţat prin FEADR, sm. 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI VADU MOLDOVEI, JUDETUL SUCEAVA" 31.03.21
Furnizare utilaje pentru dotarea Serviciului Volutar pentru Situatii de Urgenta al comunei Vadu Moldovei, judetul Suceava, în cadrul proiectului finanţat prin FEADR, sm. 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI VADU MOLDOVEI, JUDETUL SUCEAVA" 09.06.21
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul „Amenajare pod in orasul Solca, judetul Suceava”  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Construire grădiniţă cu program normal în cartier Muncel, oraşul Cajvana, judeţul Suceava".  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul “Construire grădiniţă cu program normal în cartier Muncel, oraşul Cajvana, judeţul Suceava”. 31.05.18
Achiziţie utilaj multifuncţional (buldo-excavator) pentru Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă al Comunei Grăniceşti, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJ MULTIFUNCŢIONAL (BULDO-EXCAVATOR), COMUNA GRĂNICEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA”. 08.10.18
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Înfiinţare sistem de alimentare cu apă în oraşul Cajvana, judeţul Suceava".  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul “Înfiinţare sistem de alimentare cu apă în oraşul Cajvana, judeţul Suceava”. 22.06.18