Prin contract se propune achiziţia unor utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA”. În scopul îmbunătăţirii nivelui de trai al locuitorilor din oraş prin achizitionarea in cadrul Serviciului public de Gospodărire din Oraşul Vicovu de Sus, a unui buldoexcavator modern ş...
Prin contract se propune achiziţia unor utilaje pentru întreţinerea domeniului public, in cadrul proiectului finantat prin FEADR, Sm 19.2 „ACHIZIŢIE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA”. În scopul îmbunătăţirii nivelui de trai al locuitorilor din oraş prin achizitionarea in cadrul Serviciului public de Gospodărire din Oraşul Vicovu de Sus, a unui buldoexcavator modern şi performant dotat cu accesoriile necesare, respectiv 1 cupă de excavare, 1 cupă trapezoidală, braţ de excavare, kit de bolturi pentru prinderea rapidă (câte unul pentru fiecare cupă), protecţii metalice lampi spate, lamă de zăpadă şi perie colectoare, venind în întâmpinarea nevoilor comunităţii în ceea ce priveşte buna exploatarea şi întreţinerea domeniului public al orasului Oraşul Vicovu de Sus, Judeţul Suceava.
Termenul limita în care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, modificata prin O.U.G. nr. 107/2017, este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, în conformitate cu art. 160 si art.161 din Legea nr.98/2016, modificata prin O.U.G.nr. 107/2017, este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.