Obiectul prezentei proceduri de achizitie este atribuirea contractului/ contractelor de furnizare utilaje în cadrul proiectului "ACHIZIŢIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEŞEURILOR COMUNALE".
Comuna PRUNDU a semnat contractul de finantare pentru implementarea proiectului "ACHIZIŢIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEŞEURILOR COMUNALE", in cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală a Grupului de Acţiune ...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie este atribuirea contractului/ contractelor de furnizare utilaje în cadrul proiectului "ACHIZIŢIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEŞEURILOR COMUNALE".
Comuna PRUNDU a semnat contractul de finantare pentru implementarea proiectului "ACHIZIŢIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEŞEURILOR COMUNALE", in cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală a Grupului de Acţiune Locală “PRUNDU – COMANA".
Autoritatile administraţiei publice locale asigura stabilirea si integrarea masurilor pentru
mai buna gospodărire a localitatii, in planurile si programele de dezvoltare economico-
sociale ce se elaboreaza la nivel naţional, judeţean si local si urmăresc realizarea acestora.
Obiectivul general al proiectului este impulsionarea dezvoltarii locale in comuna Prundu, judetul Giurgiu, prin achizitia unei autospeciale şi a unei remorci, pentru gestionarea deseurilor comunale, in vederea pastrarii curateniei la nivelul comunei.
Având in vedere ca in comuna Prundu exista numeroşi arbori care trebuie toaletati, parcuri care trebuie sa fie îngrijite si curatate iarna, si ca la momentul prezent, primaria nu deţine suficiente utilaje pentru a realiza aceste acţiuni pe raza celor doua sate, Prundu si Puieni, se considera oportuna achiziţia următoarelor utilaje: 1 autospeciala şi 1 remorca.
Procedura de achizitie publica este impartita pe loturi, dupa cum urmeaza:
- LOT 1 Achizitie autospeciala (cod CPV 34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere)
- LOT 2 Achizitie remorca (cod CPV 34223300-9 – Remorci)
Durata contractului/ contactelor mai sus mentionate este de 6 luni de la semnarea acestuia/ acestora de catre ambele parti. Termenul de livrare este de maxim 30 de zile de la data primirii comenzii.
Contractul/contractele intra in vigoare la data semnarii acestuia/acestora de catre ambele parti.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare.
Astfel, numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de la data limită de depunere a ofertelor.
Valoarea estimata a achizitiei, raportata la cantitatile produselor care vor fi livrate, este de 747.374,50 lei fara TVA, din care 593.940,00 lei, pentru LOT 1- Achizitie autospeciala, 153.434,50 lei, LOT 2- Achizitie remorca.