Obiectul contractului constă în achiziţia unui utilaj multifuncţional pentru deszăpezire, măturat şi spălat stradal, curăţare şi întreţinere şanţuri şi marginile drumurilor şi îngrijire şi toaletare spaţii verzi, care va putea fi utilizat în orice anotimp, pe tot parcursul anului, ceea ce reprezintă o soluţie eficientă din punct de vedere tehnico-economic pentru asigurarea circulaţiei rutiere şi pietonale în condiţii de sig...
Obiectul contractului constă în achiziţia unui utilaj multifuncţional pentru deszăpezire, măturat şi spălat stradal, curăţare şi întreţinere şanţuri şi marginile drumurilor şi îngrijire şi toaletare spaţii verzi, care va putea fi utilizat în orice anotimp, pe tot parcursul anului, ceea ce reprezintă o soluţie eficientă din punct de vedere tehnico-economic pentru asigurarea circulaţiei rutiere şi pietonale în condiţii de siguranţă şi a aspectului îngrijit al comunei Prejmer.
Echipamentele care fac obiectul contractului de achiziţie sunt următoarele: utilaj multifuncţional; braţ hidraulic cu tocător de vegetaţie inclus; lamă (plug) deszăpezire; mătură cu colectare şi rezervor de apă; maşină de tuns iarba cu rezervor de colectare.
Transportul echipamentelor care fac obiectul contractului de achiziţie, toate costurile asociate, precum şi punerea în funcţiune a acestora (inspecţia tehnică la livrare şi instructajul de operare) se vor realiza prin grija şi pe cheltuiala furnizorului, cu personal de specialitate / autorizat. Utilajul multifuncţional, împreună cu toate echipamentele accesorii, vor fi livrate şi puse în funcţiune la sediul autorităţii contractante, prin grija şi pe cheltuiala furnizorului, în maximum 90 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziţie. Odată cu livrarea echipamentelor, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, inspecţia tehnică a echipamentelor şi instructajul de operare a utilajului multifuncţional, împreună cu toate echipamentele accesorii ae acestuia, pentru un număr de 2 operatori nominalizaţi de către autoritatea contractantă. Echipamentele care fac obiectul contractului de achiziţie, vor fi livrate la sediul autorităţii contractante, fiind însoţite de următoarele documente: certificat de înmatriculare sau, după caz, toate documentele necesare înmaticulării; cartea de identitate sau, după caz, copia conformă cu originalul a şasiului; certificate de garanţie pentru toate echipamentele accesorii ale utiajului multifuncţional; certificate de conformitate CE; manuale de operare / utilizare şi întreţinere în limba română; factură fiscală (emisă doar după efectuarea verificărilor de către autoritatea contractantă şi semnarea procesului-verbal de predare-primire de către părţi).
Transferul de proprietate şi responsabilitate a utilajului multifuncţional, împreună cu toate echipamentele accesorii ale acestuia, către autoritatea contractantă se va face odată cu recepţia acestora, care va fi consemnată prin semnarea unui proces-verbal de predare-primire (recepţie), în termen de maxim 5 zile de la livrarea şi punerea în funcţiune a acestora de către furnizor, la sediul autorităţii contractante.
Perioada minimă de garanţie a utilajului multifuncţional şi a echipamentelor accesorii ale acestuia, este de 12 luni, începând de la data acceptării şi recepţiei acestora de către autoritatea contractantă. Pe tot parcursul perioadei de garanţie, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, service-ul echipamentelor care fac obiectul contractului de achiziţie, acoperind toate costurile rezultate din următoarele activităţi, survenite în condiţii normale şi corespunzătoare de utilizare: înlocuiri ale echipamentelor sau ale părţilor componente care sunt neconforme sau defecte / deteriorate, în urma unor condiţii normale de uzură; reparaţii ale defecţiunilor / deteriorărilor echipamentelor, părţilor componente sau pieselor acestora, survenite în condiţii normale de uzură. Autoritatea contractantă va semnala furnizorului orice defecţiune semnalată la fiecare echipament, în maxim 3 zile de la constatare, iar furnizoru va asigura gratuit service-ul echipamentelor, intervenţiile de reparaţii şi înlocuire a pieselor defecte făcându-se de fie la sediul autorităţii contractante, prin service mobil (dacă reparaţia poate fi asigurată local), fie la una dintre unităţile din reţelele autorizate de service recomandate şi agreate de producătorii acestora. Perioada de garanţie a echipamentelor care fac obiectul contractului de achiziţie, se va prelungi automat cu durata de nefuncţionare a acestora, din cauza eventualelor defecţiuni apărute.