Feedback
I.D.: 88255541

Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc)

Data publicarii
19.10.23 Exista 148.936 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 65400000-7 30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
01.11.23
Pretul estimativ:
383.103,00 RON - 383.103,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.10.23 Publicat la 28.10.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de tehnica de calcul: - Lot 1 –Tehnica de calcul - Staţii de lucru; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 183912/25.05.2023. - Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 156568/05.05.2023. - Lot 3 – Obiecte de inventar; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 59339/16.02.2023. - ...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de tehnica de calcul: - Lot 1 –Tehnica de calcul - Staţii de lucru; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 183912/25.05.2023. - Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 156568/05.05.2023. - Lot 3 – Obiecte de inventar; conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 59339/16.02.2023. - Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc); conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 188512/30.05.2023. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări într-o singura zi şi anume a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificări sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc)  
Achizitie tehnică de calcul”: LOT I, LOT II, LOT III, LOT IV, LOT V, LOT VI, LOT VII 18.07.18
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3. 21.09.22
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3.  
Achizitie tehnică de calcul: LOT III, LOT V 16.11.18
Achiziţie dotări/echipamente pentru proiectul – "Măsuri de reducere a riscului de infecţii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Municipal “Filantropia": -Lot 1-Dotări/Echipamente medicale; -Lot 2-Echipamente dezinfecţie şi igienizare; -Lot 3- Echipamente de măsurare şi testare; - Lot 4- Aparatură medicală laborator; -Lot 5- Mobilier medical; - Lot 6- Echipamente IT"  
Achiziţie mobilier şi articole plajă pentru Complexul Water Park Craiova: Lot 1 –Şezlonguri şi măsuţe de plajă; Lot 2 – Umbrar plajă; Lot 3 – Colaci tobogane-Water Park. 02.05.23
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator 14.10.20
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie  
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 31.10.23