Feedback
I.D.: 93466676

Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc)

Data publicarii
19.02.24 Exista 86.468 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 65400000-7 30232110-8
Pretul estimativ:
70.930,00 RON - 70.930,00 RON
24.576,00 RON - 24.576,00 RON
248.527,50 RON - 248.527,50 RON
39.069,50 RON - 39.069,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lot 2: Achizitie tehnica de calcul: Router/firewall de mare viteza si surse rackabile UPS 300VA, Lot 2: Achizitie tehnica de calcul: Router/firewall de mare viteza si surse rackabile UPS 300VA, ce cuprinde: - Router/firewall de mare viteza – 1 buc -surse rackabile UPS 300VA –3 buc, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 156568/05.05.2023. Produsele care fac obiectul contractului de achiziţie publică sun...
2. Lot 2: Achizitie tehnica de calcul: Router/firewall de mare viteza si surse rackabile UPS 300VA, Lot 2: Achizitie tehnica de calcul: Router/firewall de mare viteza si surse rackabile UPS 300VA, ce cuprinde: - Router/firewall de mare viteza – 1 buc -surse rackabile UPS 300VA –3 buc, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 156568/05.05.2023. Produsele care fac obiectul contractului de achiziţie publică sunt detaliate în cuprinsul caietului de sarcini nr. 183912/25.05.2023. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.. 4. Lot 4 – Achizitie tehnica de calcul - Sistem de calcul All in One, Se achiziţionează tehnica de calcul: Lot 4 – Achizitie tehnica de calcul - Sistem de calcul All in One (8buc), ce cuprinde: - Achizitie tehnica de calcul - Sistem de calcul All in One (8buc) – 8 buc, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 188512/30.05.2023. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.. 1. Lot I - Tehnica de calcul - Staţii de lucru, Se achizitionează tehnică de calcul: Lot 1 –Tehnica de calcul - Staţii de lucru, ce cuprinde: -Tehnica de calcul - Staţii de lucru I3 sau echivalent cu Windows 11 Pro – 25 buc -Tehnica de calcul - Staţii de lucru I5 sau echivalent cu Windows 11 Pro – 20 buc, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 183912/25.05.2023. Produsele care fac obiectul contractului de achiziţie publică sunt detaliate în cuprinsul anexei la caietul de sarcini nr. 183912/25.05.2023. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.. 3. Lot 3 – Achizitie Obiecte de inventar, Lot 3 – Achizitie Obiecte de inventar, ce cuprinde: -Imprimante laser A4 – 2 buc.; -Multifunctionale laser A4 – 10 buc, -Monitoare LED 21,5 inch – 15 buc, -Monitoare LED 23,5 inch – 4 buc, -Switch 24 porturi Gigabit – 4 buc, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 59339/16.02.2023. Produsele care fac obiectul contractului de achiziţie publică sunt detaliate în cuprinsul caietul de sarcini nr. 59339/16.02.2023. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc) 01.11.23
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3.  
"Dotarea cabinetelor de asistenta ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie" – Pachet Aparatură medicală  
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3. 21.09.22
Achiziţie dotări/echipamente pentru proiectul – "Măsuri de reducere a riscului de infecţii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Municipal “Filantropia": -Lot 1-Dotări/Echipamente medicale; -Lot 2-Echipamente dezinfecţie şi igienizare; -Lot 3- Echipamente de măsurare şi testare; - Lot 4- Aparatură medicală laborator; -Lot 5- Mobilier medical; - Lot 6- Echipamente IT"  
Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor de proiectare de către verificatori de proiecte atestaţi pentru componenta “Modernizare str. Mălinului inclusiv canal adiacent" – Lot 1 şi pentru componenta "Realizare construcţie pasaj pe str. Gârleşti (la intersecţie cu calea ferată)" - Lot 2, SMIS 146315  
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie  
Achiziţie mobilier şi articole plajă pentru Complexul Water Park Craiova: Lot 1 –Şezlonguri şi măsuţe de plajă; Lot 2 – Umbrar plajă; Lot 3 – Colaci tobogane-Water Park.  
“Achizitie gard: Lot I Achizitie gard împrejmuire locuri de joacă, Lot II Achizitie gard ornamental pentru imprejmuire zone verzi, Lot III Achizitie gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi"  
"Achiziţie semafoare, automate de dirijare a traficului în intersecţii şi componente pentru semaforizare: Lot 1 - Achiziţie cu montaj semafoare prim–vehicul (semafor repetitor), Lot 2 – Achiziţie automate de dirijare a traficului în intersecţii, Lot 3 – Achiziţia de componente semaforizare"