Feedback
I.D.: 39531451

Achiziţie tehnică de calcul

Data publicarii
04.11.19 Exista 170.243 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
16.775,00 RON - 16.775,00 RON
86.148,30 RON - 86.148,30 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1- Achiziţie laptop-uri, Achiziţie laptop-uri, 30 buc., conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.106810 din 12.06.2019 şi Caietului de sarcini nr.98649 din 30.05.2019; Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabi...
1. Lot 1- Achiziţie laptop-uri, Achiziţie laptop-uri, 30 buc., conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.106810 din 12.06.2019 şi Caietului de sarcini nr.98649 din 30.05.2019; Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.. 2. Lot 2- Achiziţie staţii de lucru cu licenţe windows 10, monitoare, notebookuri cu licenţă windows 10, Achiziţie staţii de lucru cu licenţe windows 10, monitoare, notebookuri cu licenţă windows 10: -staţii de lucru cu licenţe windows 10 Pro -3 buc.; -monitoare 21,5 inch -3 buc.; -notebookuri cu licenţă windows 10 Pro -5 buc., conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.135876 din 02.08.2019. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc)  
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3.  
"Dotarea cabinetelor de asistenta ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie" – Pachet Aparatură medicală  
Achiziţie dotări/echipamente pentru proiectul – "Măsuri de reducere a riscului de infecţii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Municipal “Filantropia": -Lot 1-Dotări/Echipamente medicale; -Lot 2-Echipamente dezinfecţie şi igienizare; -Lot 3- Echipamente de măsurare şi testare; - Lot 4- Aparatură medicală laborator; -Lot 5- Mobilier medical; - Lot 6- Echipamente IT"  
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie  
“Achizitie gard: Lot I Achizitie gard împrejmuire locuri de joacă, Lot II Achizitie gard ornamental pentru imprejmuire zone verzi, Lot III Achizitie gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi"  
"Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie"- Pachet II Echipamente medicale  
"Achiziţie Video-Wall compus din cuburi cu retroproiecţie dispuse în matrice inclusiv controler grafic"  
"Achiziţie semafoare, automate de dirijare a traficului în intersecţii şi componente pentru semaforizare: Lot 1 - Achiziţie cu montaj semafoare prim–vehicul (semafor repetitor), Lot 2 – Achiziţie automate de dirijare a traficului în intersecţii, Lot 3 – Achiziţia de componente semaforizare"  
Achiziţie tehnica de calcul