Feedback
I.D.: 98389262

Achiziţie staţie de lucru fixă

Data publicarii
10.06.24 Exista 14.626 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
17.06.24
Pretul estimativ:
105.882,21 RON - 105.882,21 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.06.24 Publicat la 11.06.24 Publicat la 15.06.24
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia de staţii de lucru fixe conform specificaţiilor tehnice anexate caietului de sarcini, necesare asigurării necesarului de tehnică de calcul pentru Şcoala de Perfecţionare a Pregătirii Personalului Poliţiei de Frontieră Drobeta Turnu Severin. 2. Termenul de livrare al produselor este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului de căter ambele părţi...
1. Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia de staţii de lucru fixe conform specificaţiilor tehnice anexate caietului de sarcini, necesare asigurării necesarului de tehnică de calcul pentru Şcoala de Perfecţionare a Pregătirii Personalului Poliţiei de Frontieră Drobeta Turnu Severin. 2. Termenul de livrare al produselor este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului de căter ambele părţi, dar nu mai târziu de 14.08.2024, conform tabelului secţiunii 3.3.1 din caietul de sarcini. 3. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare , în măsura în care solicitările au fost transmise în termenul menţionat la Secţiunea I, respectiv a 5-a zi înainte de termenul limită pentru depunere a ofertelor. 4. Solicitările de clarificare în legătură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP, prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP operatorul economic trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. 5. Atenţie!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economic interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire/ răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele ataşate la secţiunea "întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICARE ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu