Ca urmare a faptului că în prezent în cadrul instituţiei informaţiile existente au provenit din surse diferite, necorelate, că alte date sunt stocate în diverse alte fişiere şi aplicaţii, achizitorul doreşte o soluţie prin care să se realizeze corelarea, agregarea, uniformizarea şi administrarea centralizată a datelor pentru a fi accesate de toate compartimentele instituţiei.
Se doreşte achiziţionarea unui sistem informa...
Ca urmare a faptului că în prezent în cadrul instituţiei informaţiile existente au provenit din surse diferite, necorelate, că alte date sunt stocate în diverse alte fişiere şi aplicaţii, achizitorul doreşte o soluţie prin care să se realizeze corelarea, agregarea, uniformizarea şi administrarea centralizată a datelor pentru a fi accesate de toate compartimentele instituţiei.
Se doreşte achiziţionarea unui sistem informatic integrat pentru gestionarea activităţii, beneficiilor şi serviciilor de asistenţă socială care să asigure un mediu informatic integrat pentru asistarea procesului de acordare a diferitelor tipuri de servicii şi beneficii sociale acordate în Municipiul Craiova şi pentru Managementul Circulaţiei Documentelor în cadrul Direcţiei Publice Comunitare de Asistenţă Socială a Municipiului Craiova.
Sistemul informatic integrat pentru instituţii publice va realiza interconectarea cu aplicaţiile deja achiziţionate pentru Buget Contabilitate, Asistenţi personali, Salarizare, Resurse umane sau va oferi o variantă alternativă în sensul includerii acestor operaţii de gestiune financiar-contabilă, buget, înregistrări contabile, control documente contabile, dare de seamă, bilanţ, situaţii personal (salarizare), stocuri materiale, obiecte de inventar şi mijloace fixe în cadrul aplicaţiei.
Programul informatic va permite gestionarea dosarelor depuse pentru acordarea următoarele tipuri de beneficii/servicii de asistenţă socială: ajutor social, alocaţie pentru susţinerea familiei, ajutoare de încălzire a locuinţei (gaze naturale, energie electrică, lemne, cărbuni şi combustibili petrolieri, energie termică), alocaţia de stat pentru copii, indemnizaţia pentru creşterea copilului/stimulent de inserţie, abonamente pe transport în comun şi/sau alte tipuri de abonamente, ajutoare de urgenţă, indemnizaţii acordate persoanelor cu handicap grav, stimulent educaţional, tichete sociale, evidenţa copiilor cu părinţii plecaţi la muncă în străinătate sau alte evidenţe, monitorizare copii în conformitate cu legislaţia în vigoare, generarea hărţii sociale.