Spitalul Judeţean Giurgiu îşi doreşte achiziţionarea unui sistem integrat de monitorizare individuală a personalului medical, în special în zonele unde există contact direct cu pacientul, în vederea reducerii riscului de aparitie a IAAM (infecţiilor asociate asistenţei medicale spitaliceşti).
Sistemul va fi implementat în tot spitalul care are un numar de 11 secţii medicale cu paturi, UPU, Medicină legală, Anatomie Patolo...
Spitalul Judeţean Giurgiu îşi doreşte achiziţionarea unui sistem integrat de monitorizare individuală a personalului medical, în special în zonele unde există contact direct cu pacientul, în vederea reducerii riscului de aparitie a IAAM (infecţiilor asociate asistenţei medicale spitaliceşti).
Sistemul va fi implementat în tot spitalul care are un numar de 11 secţii medicale cu paturi, UPU, Medicină legală, Anatomie Patologică, Radiologie şi Imagisticlă medicală, Farmacie, Dispensar TBC, 6 săli de operaţie, 2 Laboratoare de analize medicale, R.U.N.O.S, Compartimentul Juridic, Serviciul Administrativ, Ambulatoriu integrat cu 17 cabinete medicale, Sterilizare, Dietetică, Bloc alimentar, Spălătorie, Garderobă şi un numar de 838 de angajaţi ai spitalului (medici, asistente, infirmieri/ brancardieri).
Sistemul va avea minim următoarele componente:
1. dispenser inteligent care centralizeaza date si cu indicator al nivelului de solutie, cu flacon de antiseptic si senzor;
2. transponder colorat diferit pentru fiecare categorie profesionala (pentru medici, asistente, infirmieri/ brancardieri), care inregistreaza automat utilizarea dispenserului (toate datele vor fi directionate automat prin reteaua proprie)
3. hub de date care permite primirea din surse organizate pentru distribuire, partajare si, de cele mai multe ori, subansare si partajare.
4. Acces la un sistem hardware de inregistrare a datelor, care sa permita atat inregistrarea numarului de dezinfectii ale maiinilor cat si diferite prelucrari statistice ale datelor legate de utilizarea sistemului de dezinfectie ale maiinilor (pe persoana, categorie profesionala, pe anumite intervale de timp etc...) Sistemul trebuie sa aiba posibilitatea extinderii (de prelucrare si preluare a datelor) prin adaugarea susccesiva de transpondere si hub-uri de acces a datelor.