Feedback
I.D.: 102608696

Achiziţie sistem afişaj

Data publicarii
12.09.24 Exista 235.598 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231320-6
Termenul limita pentru depunere:
23.09.24
Pretul estimativ:
1.428.571,42 RON - 1.428.571,42 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1226003.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti-signed.pdf
  3. Caiet de sarcini sistem afisaj-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia produsului "Sistem de afişaj" conform cantităţilor şi cerinţelor din caietul de sarcini Contractul atribuit ca urmare a derulării acestei proceduri de atribuire va fi clasificat, nivel SECRET DE SERVICIU, întrucât în perioada de derulare a contractului vor fi vehiculate informaţii clasificate nivel secret de serviciu. Pentru participarea la procedură operatorii economici trebuie să deţină: a) Pent...
Achiziţia produsului "Sistem de afişaj" conform cantităţilor şi cerinţelor din caietul de sarcini Contractul atribuit ca urmare a derulării acestei proceduri de atribuire va fi clasificat, nivel SECRET DE SERVICIU, întrucât în perioada de derulare a contractului vor fi vehiculate informaţii clasificate nivel secret de serviciu. Pentru participarea la procedură operatorii economici trebuie să deţină: a) Pentru operatorii economici naţionali: • Program de Prevenire a Scurgerii de Informaţii Clasificate (denumit în continuare PPSIC) aprobat şi Sistem Informatic şi de Comunicaţii (denumit în continuare SIC) acreditat pentru nivel de clasificare secret de serviciu sau superior (pentru operatorii economici naţionali), în conformitate cu Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România aprobate prin HG nr. 585/2002; • personalul implicat trebuie să deţină autorizaţii valide de acces la informaţii secret de serviciu eliberate de operatorul economic. b) Pentru operatorii economici externi: • documente care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente; • personalul acestora trebuie să deţină documente valide de acces la informaţii clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente; • să respecte măsurile/cerinţele de securitate prevăzute în acordurile guvernamentale sau departamentele de protecţie reciprocă a informaţiilor clasificate încheiate de România cu statul în care operatorul economic este înregistrat. În situaţia în care Autoritatea Desemnată de Securitate a M.Ap.N. infirmă deţinerea de PPSIC aprobat şi SIC acreditat pentru nivel de clasificare secret de serviciu sau superior (pentru operatorii economici naţionali), în conformitate cu Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România aprobate prin H.G. 585/2002, sau de documente care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, după caz, emise de autorităţile naţionale competente (pentru operatorii economici externi), ofertele vor fi respinse. Confirmarea de către structura specializată a M.Ap.N. în calitate de Autoritate Desemnată de Securitate, permite operatorului economic să participe la procedura de atribuire şi la derularea contractului clasificat secret de serviciu cu autoritatea contractantă. Nu se acceptă decalări de termene din cauza neconfirmării la timp privind deţinerea unui "PPSIC aprobat şi a unui SIC acreditat" (pentru operatorii economici naţionali) sau deţinerea "documentelor care să ateste dreptul de gestionare a informaţiilor clasificate de nivel echivalent secret de serviciu sau superior, emise de autorităţile naţionale competente (pentru operatorii economici străini)", din culpa agenţilor economici. După publicarea anunţului de participare operatorii economici pot adresa solicitări de clarificări. Răspunsurile la solicitările de clarificări se realizează în conformitate cu art. 69-70 din OUG 114/ 2011. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări sau informaţii în legătură cu documentaţia de atribuire: 6 (şase) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări ale operatorilor economici/informaţiilor suplimentare cu cel puţin 3 (trei) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie lucrări de reparaţii curente la nivelul cazărmii 3517 Bucureşti 26.05.23
Achizitie lucrări de reparaţii curente la nivelul cazărmii 3517 Bucureşti 26.04.23
Achizitie sistem retele de comunicatii 30.05.22
Servicii de reparaţii şi mentenanţă pentru Sistemul de Securitate - Sediul PLATINUM şi pentru Sistemul Integrat de Securitate - Sediul UNO-DEN  
Servicii de proiectare –faza studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "Amplasament de radiocomunicaţii BT_STS_Teioasa" în judeţul Botoşani 29.06.21
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Determinarea valorii estimate a achiziţiei Serviciului de determinări microbiologice aer interior 27.05.19
Servicii de proiectare –faza studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "Amplasament de radiocomunicaţii BT_STS_Teioasa" în judeţul Botoşani 22.06.21
Se intenţionează implementarea unei soluţii informatice care, pe de o parte, să se interfaţeze cu Sistemul Central ETIAS pentru realizarea operaţiunilor descrise în ICD-urile ETIAS şi ESP, iar pe de altă parte, să faciliteze schimbul operativ de informaţii între Unitatea Naţională ETIAS şi autorită 26.11.21
Contract de furnizare componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST.