În perioada 19-20 octombrie 2024 Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Brăila (C.J.C.P.C.T Brăila) organizează Festivalul internaţional de jazz Johnny Răducanu. Evenimentul va începe la ora 18.00 şi va dura aprox. 2-3 ore (intervalul de timp stabilit de comun acord cu prestatorul serviciului). Loc de desfăşurare Casa Tineretului Brăila. Prima zi este de concurs-în prima parte şi recitalur...
În perioada 19-20 octombrie 2024 Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Brăila (C.J.C.P.C.T Brăila) organizează Festivalul internaţional de jazz Johnny Răducanu. Evenimentul va începe la ora 18.00 şi va dura aprox. 2-3 ore (intervalul de timp stabilit de comun acord cu prestatorul serviciului). Loc de desfăşurare Casa Tineretului Brăila. Prima zi este de concurs-în prima parte şi recitalurile contractate-în a doua parte. Ziua a 2a - Gala laureaţilor şi recitaluri contractate. Serviciul televiziune (transmisie televizată) va fi prestat de un post de televiziune cu acoperire naţională şi internaţională, cu experienţă de minim 5 ani în transmiterea evenimentelor de tip festival concurs internaţional, ce va asigura tehnica necesară, în vederea transmiterii/difuzării cursive a evenimentului, la calitate superioară fără întreruperi, erori/artefacte audio/video; Postul TV va asigura personal experimentat pentru serviciul de televiziune (transmisie televizată), post de televiziune cu acoperire naţională şi internaţională), respectiv utilizarea aparaturii din dotare – logistica solicitată pentru acest serviciu. Pauzele publicitare incluse în cadrul transmisiei festivalului trebuie să respecte prevederile Legii nr 504/2002 cu toate modificările şi completările ulterioare, respectiv art.28 şi art.35, dar care să nu depăşească mai mult de 20 min./seara. În vederea asigurării fluenţei transmisiei evenimentului, calupurile publicitare vor fi de stabilite de comun acord cu Organizatorul, fără a periclita buna desfăşurare a evenimentului. Asigurarea îmbunătăţirii grafice a emisiei prin folosirea unui pachet grafic constând în burtiere cu numele concurenţilor, recitaliştilor, prezentatorului etc; Asigurarea prezenţei siglei evenimentului permanent pe ecran, a siglelor sponsorilor şi partenerilor media ai evenimentului (la începutul difuzării evenimentului, în pauza tehnică şi la sfârşitul transmisiei live); Promovarea evenimentului înainte şi în timpul derulării propriu-zise a acestuia, prin realizare de spot-uri promoţionale ce vor include: prezentarea Brăilei-oraş gazdă, prezentarea concurenţilor admişi în concurs, prezenta unui reprezentant al instituţiei în cadrul emisiunilor de profil, pentru a detalia programul manifestărilor artistice din desfăşurătorul festivalului cu caracter internaţional. Promovarea evenimentului în timpul derulării propriu-zise a acestuia, prin realizare de interviuri cu oficialităţile prezente la locul de desfăşurare al evenimentului, cu recitaliştii ce vor susţine concerte/recitaluri în cadrul acestei ediţii a festivalului, cu concurenţii etc. Aceste spot-uri publicitare se vor derula din momentul finalizării achiziţiei publice.