Prestarea de servicii sociale în case de tip familial pentru un număr de 12 copii pentru care s-a instituit măsura de protecţie speciala în sistem rezidenţial conform Legii 272/2004 pe raza judeţului Alba, prin care să se asigure găzduire, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere în vederea integrării socio-familiale şi profesionale conform prevederilor Ordinul nr. 25/2019, A...
Prestarea de servicii sociale în case de tip familial pentru un număr de 12 copii pentru care s-a instituit măsura de protecţie speciala în sistem rezidenţial conform Legii 272/2004 pe raza judeţului Alba, prin care să se asigure găzduire, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere în vederea integrării socio-familiale şi profesionale conform prevederilor Ordinul nr. 25/2019, Anexa 1, privind standardele minime de calitate pentru servicii sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protectie socială. Imobilul trebuie să corespundă numărului de beneficiari estimaţi în lot şi totodată recomandărilor cuprinse în standardul minim obligatoriu pentru serviciile de tip rezidenţial. Imobilul este corespunzator în vederea obţinerii autorizatiilor minime de funcţionare (sanepid şi ISU) şi trebuie să aibă cel puţin 5 camere de locuit pentru beneficiari, băi prevazute separat pe sexe, grup sanitar prevazut separat pentru personal, o camera de zi, 1 izolator, un spatiu preparat hrana, 1 spatiu pentru servit masa, spatiu pentru recreere şi socializare şi să fie racordat la reţeaua de canalizare, curent electric şi apă potabilă
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: maxim 6 zile lucrătoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.