12. Lotul nr.12- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 20 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Abrud şi din localităţile învecinate, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 20 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Abrud şi din localităţile învecinate, Jud. Alba, prin care să se asigure activităţi de informare, consiliere, recreere şi socializare, pregătire p...
12. Lotul nr.12- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 20 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Abrud şi din localităţile învecinate, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 20 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Abrud şi din localităţile învecinate, Jud. Alba, prin care să se asigure activităţi de informare, consiliere, recreere şi socializare, pregătire pentru viaţa îndependentă, reabilitare psihologică, recuperare/reabilitare funcţională, conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor şi conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
1. Lotul nr.1- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Valea Lungă,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Valea Lungă, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
7. Lotul nr.7- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Baiade Arieş, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Baia de Arieş, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
4. Lotul nr.4- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Vama Seacă, Jud. Alba,,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Vama Seacă, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
10. Lotul nr.10- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Roşia de Secaş, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Roşia de Secaş, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
9. Lotul nr.9- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii antepreşcolari din localitatea Blaj, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii anteprescolari din localitatea Blaj, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
5. Lotul nr. 5- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Silivaş, Jud. Alba,,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Silivaş jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
2. Lotul nr.2- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Ocna Mureş, Jud. Alba,,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Ocna Mures, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
3. Lotul nr.3- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Războieni-Cetate, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Războieni-Cetate, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
6. Lotul nr.6- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Aiud, Jud. Alba,,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Aiud, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
13. Lotul nr.13- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 35 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Aiud şi din localităţile învecinate, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 35 de copii încadraţi în grad de handicap din localitatea Aiud şi din localităţile învecinate, jud. Alba, prin care să se asigure activităţi de informare, consiliere, recreere şi socializare, pregătire pentru viaţa îndependentă, reabilitare psihologică, recuperare/reabilitare funcţională, conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor şi conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
8. Lotul nr.8- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Blaj, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Blaj, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
11. Lotul nr.11- Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Zlatna, Jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale de zi pentru 25 de copii din localitatea Zlatna, jud. Alba, conform Legii nr.272/2004- privind respectarea şi promovarea drepturilor copilului, prin care să se asigure găzduire pe timp de zi, îngrijire, educaţie nonformală şi informală, dezvoltarea autonomiei personale, consiliere conform prevederilor Ordinului nr. 27/2019, privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative, cantitative şi de infrastructura se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din HG395/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..