Obiectul prezentei achiziţii îl constituie încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal prestarea serviciilor informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala, in vederea desfasurarii in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei,Primăriei comun...
Obiectul prezentei achiziţii îl constituie încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal prestarea serviciilor informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala, in vederea desfasurarii in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei,Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea, pentru perioada ianuarie - decembrie 2022 (12 luni). Servicii informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala propuse a fi achiziţionate, vor cuprinde urmatoarele:Venit minim garantat;Alocatii de sustinere a familiei;Ajutor de incalzire;Asistenti personali si indemnizatii de handicap;Tichete sociale de gradinita. Prestarea informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala se vor efectua prin deplasare la sediul autorităţii contractante, telefonic şi prin control la distanţă pe internet, ori de câte ori este necear ca urmare a solicitărilor efectuate de către autoritatea contractantă prin orice mijloace (adrese, note telefonice, fax, e-mail,etc.).Prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică şi să întervină ori de câte ori este necesar sau ca urmare a sesizărilor efectuate de către autoritatea contractantă, prin orice mijloace (adrese, note telefonice, fax, e-mail,etc.).Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.