Obiectul contractului de achizitie publică care urmează a fi atribuit consta in achizitia serviciilor informatice, având ca obiect principal actualizarea şi/sau mentenanta aplicatiilor de asistenta sociala, in vederea desfasurarii in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei, Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea, p...
Obiectul contractului de achizitie publică care urmează a fi atribuit consta in achizitia serviciilor informatice, având ca obiect principal actualizarea şi/sau mentenanta aplicatiilor de asistenta sociala, in vederea desfasurarii in conditii corespunzătoare, optime şi eficiente a activităţilor specifice de muncă, efectuate de către compartimentului SPLAS din cadrul institutiei, Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea, pentru perioada ianuarie - decembrie 2023 (12 luni). În cadrul contractului, prestatorul va asigura functionarea serviciilor informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala, în funcţie de modificările legislative apărute sau din alte cauze si vor cuprinde urmatoarele: 1. Venit minim garantat (conform L.416/2001) 2. Alocatii de sustinere a familiei (conform L. 277/2010) 3. Ajutor de incalzire (conform L. 226/2021) 4. Asistenti personali si indemnizatii de handicap (L.448/2006) 5. Tichete sociale pentru gradinita (L.248/2015). Prestarea serviciilor informatice de actualizare şi/sau mentenanta a aplicatiilor de asistenta sociala se vor efectua prin deplasare la sediul autorităţii contractante, telefonic şi /sau prin control la distanţă pe internet, ori de câte ori este necear ca urmare a solicitărilor efectuate de către autoritatea contractantă prin orice mijloace (adrese, note telefonice, fax, e-mail, etc.). Restul clauzelor vor fi stipulate prin contract.