Autoritatea contractantă îşi propune să deschidă un SAD al cărui scop este menţinerea şi refacerea stării de operativitate a utilajelor de geniu, autovehiculelor şi generatoarelor de curent electric din dotarea unităţilor militare din subordinea Brigăzii 10 Geniu Dunărea de Jos.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitaţiei Restrânse, urmând a se derula în două etape, astfel: Etapa I – depunerea solicitărilor de p...
Autoritatea contractantă îşi propune să deschidă un SAD al cărui scop este menţinerea şi refacerea stării de operativitate a utilajelor de geniu, autovehiculelor şi generatoarelor de curent electric din dotarea unităţilor militare din subordinea Brigăzii 10 Geniu Dunărea de Jos.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitaţiei Restrânse, urmând a se derula în două etape, astfel: Etapa I – depunerea solicitărilor de participare la SAD ;
Etapa II – depunerea ofertelor doar de către ofertantii calificati la finalul primei etape. In baza art. 124, lit. b) din Legea 98/2016, Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentaţii denumit "Instructiuni pentru ofertanti" (a se vedea pct. I.). Avand în vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD şi pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilităţii SAD dacă îndeplineşte criteriile menţionate în anunţul de participare.
Autoritatea contractantă transmite câte o invitaţie de participare tuturor participanţilor admişi în cadrul SAD dupa etapa I-a, în vederea depunerii de oferte. Invitaţia de participare se va transmite doar ofertanţilor calificaţi la lotul în cadrul căruia se doreşte realizarea unei achiziţii specifice. SAD propus de autoritatea contractantă este grupat pe 11 loturi, detaliate în caietul de sarcini.
Ofertanţii pot depune candidatura la unul sau mai multe loturi. În cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei în situaţiile în care achiziţia propusă nu prezintă interes.
Frecvenţa contractelor ce urmează să fie atribuite: În cadrul etapei a II-a autoritatea contractanta va transmite invitatii de participare doar ofertantilor calificati, de regula trimestrial (sau ori de cate ori are nevoie).
Valoarea estimata totala a contractelor care vor fi atribuite de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 3 la Caietul de sarcini, respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunţ.
Valoarea estimată minimă şi maximă a unui contract care va putea fi atribuit de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 3 la Caietul de sarcini respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunţ.
Serviciile care se vor presta prin prezenta procedura de atribuire sunt necesare pentru menţinerea şi refacerea stării de operativitate a utilajelor de geniu, autovehiculelor şi generatoarelor de curent electric din dotarea unităţilor militare din subordinea Brigăzii 10 Geniu Dunărea de Jos.
Cantitatile exacte de servicii care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor de participare.
Lista de echipamente asupra cărora se vor presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri care va fi transmisă în cadrul invitaţiei de participare la etapa a II-a a SAD va putea conţine şi alte echipamente decât
cele din Caietul de sarcini anexat prezentului anunt de participare, autoritatea contractantă poate solicita prestarea serviciilor de diagnoză/revizie/reparaţii şi asupra altor echipamente, condiţia fiind încadrarea în categoriile Sistemului Dinamic (buldozer, autogreder, etc).
Nu se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei câştigătoare in cadrul etapei a II-a a SAD, de unde rezultă că ofertanţii vor trebui sa depună cea mai bună ofertă până la data şi ora limită indicată în invitaţia de participare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi, inainte de termenul stability pentru depunerea ofertelor, conform art. 161, alin. 1) din Legea nr. 98/2016.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.