Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea si evaluarea integrata a performantei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) ce cuprinde urmatoarele activitati:
A 3.3 Consultarea diverselor structuri responsabile cu implementarea serviciilor publice
A 3.6 Realizarea evaluarii generale a ...
Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea si evaluarea integrata a performantei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) ce cuprinde urmatoarele activitati:
A 3.3 Consultarea diverselor structuri responsabile cu implementarea serviciilor publice
A 3.6 Realizarea evaluarii generale a performantei serviciilor publice pe baza metodologiei cadru
A 4.2 Realizarea de evaluari sectoriale a performantei serviciilor publice pe baza metodologiilor dezvoltate
A 5.1 Realizarea evaluarii integrate a performantei serviciilor publice
A 6.1 Realizarea de analize detaliate privind serviciile comunitare de utilitati publice
Număr zile până la care se pot solicita clarificări cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire înainte de data limită de depunere a ofertelor: 16.
Număr zile pana la care se publică răspunsul la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10, fara a se lua în considerare ziua publicării.
Durata contractului - Prestarea serviciilor se va derula pe parcursul a 12 de luni de la data atribuirii contractului/emiterii notificării de începere a serviciilor, dar nu mai târziu de data de finalizare a proiectului, respectiv 09.09.2022. Clauza/Conditie suspensivă
Atribuirea contractului de prestări servicii este condiţionată de aprobarea Actului Adiţional la contractul de finanţare nr. 425/10.09.2019 aferent proiectului "Monitorizarea si evaluarea integrata a performantei serviciilor publice" cod SIPOCA 616/MySMIS 127589, prin care se va solicita prelungirea duratei de implementare a proiectului, astfel încât să fie posibilă implementarea contractului de prestări servicii conform intervalului de derulare a activităţilor şi durata acestora, valabile la momentul elaborării documentaţiei de atribuire. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA).
• În situaţia în care, indiferent de motive, nu se va semna Actul Adiţional menţionat anterior, iar la finalizarea procedurii de atribuire, va exista o perioadă de minim 6 luni pentru prestarea efectivă a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, ofertantul declarat câştigător are obligaţia de a restrânge perioada de prestare a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, cu respectarea cerinţelor minime formulate în cadrul caietului de sarcini asumate prin propunerea tehnică depusă, astfel încât să permită implementarea contractului de prestări servicii în interiorul perioadei de valabilitate a contractului de finanţare nr. 425/10.09.2019 aferent proiectului "Monitorizarea si evaluarea integrata a performantei serviciilor publice" cod SIPOCA 616/MySMIS 127589.
De asemenea, ofertantul declarat câştigător va furniza şi un GANTT actualizat în conformitate cu restrângerea perioadei de implementare a contractului.
• În situaţia în care, indiferent de motive, nu se va semna Actul Adiţional menţionat anterior, iar la finalizarea procedurii de atribuire, nu va exista o perioadă de minim 6 luni pentru prestarea efectivă a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, autoritatea contractantă, nu va atribui contractul şi va anula procedura de atribuire în conformitate cu art. 212, alin (1), lit c) din Legae 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare "ART. 212 (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri:……... c) …………. dacă este imposibilă încheierea contractului;"
Ofertanţii acceptă prezenta clauză/condiţie suspensivă, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţiile anterior menţionate.
• În oricare dintre situaţiile mai sus menţionate, respectiv decizia de restrângere a perioadei de prestarea a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, precum şi cea de anulare, nu va obliga autoritatea contractantă la costuri faţă de operatorii economici participanţi şi/sau operatorul economic declarat câştigător.