Feedback
I.D.: 65619613

Achiziţie servicii de vulcanizare

Data publicarii
25.01.22 Exista 116.959 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50116500-6
Pretul estimativ:
710,00 RON - 710,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie servicii de vulcanizare constând în:demontare si montare,schimbare anvelope,verificare presiune roti,echilibrare jante,microbuz – 370 lei;demontare si montare,schimbare anvelope,verificare presiune roti,echilibrare jante,duster – 230 lei;demontare si montare,reparatie pneu,verificare presiune,Logan- 110 lei.Prestatorul va răspunde de integritatea autovehiculelor preluate,pe toată perioada efectuării serviciilor de...
Achiziţie servicii de vulcanizare constând în:demontare si montare,schimbare anvelope,verificare presiune roti,echilibrare jante,microbuz – 370 lei;demontare si montare,schimbare anvelope,verificare presiune roti,echilibrare jante,duster – 230 lei;demontare si montare,reparatie pneu,verificare presiune,Logan- 110 lei.Prestatorul va răspunde de integritatea autovehiculelor preluate,pe toată perioada efectuării serviciilor de vulcanizare a anvelopelor,până la predarea către reprezentantul autoritatii contractante,la ieşirea din service.Prestatorul va asigura serviciile de vulcanizare a anvelopelor cu celeritate profesionalism si promtitudinea cuvenită, la standardele de calitate specifice serviciului prestat,în raport cu legislaţia specifică în vigoare.Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitatea cu prevederile legale.Totodată este răspunzator atât pentru siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate,cât şi de calificarea personalului folosit pe durata prestării serviciilor,astfel încât să asigure şi să acorde garanţia lucrarilor.Prestatorul va asigura toate materialele,accesoriile,echipamentele şi orice alte asemenea cerute de şi pentru executarea serviciilor prevăzute,pentru a-şi putea desfăşura activitatea în condiţii corespunzătoare.Recepţia cantitativă – calitativă a serviciilor se va efectua la finalizarea serviciilor, la sediul prestatorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu