Feedback
I.D.: 36030461

Achiziţie servicii de verificare şi/sau reîncărcare a stingătoarelor cu pulbere tip P1, P6 şi P50

Data publicarii
21.05.19 Exista 892.462 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
27.05.19
Pretul estimativ:
2.016,81 RON - 2.016,81 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1080574.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta, vă facem cunoscut faptul că, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel./fax. nr.037.204.1115/1114, în calitate de autoritate contractantă organizează o selecţie de oferte (achiziţie directă) având ca obiect achiziţionarea de servicii de verificare şi/sau reîncărcare a stingătoarelor cu pulbere tip P1, P6 şi P50 din cadrul Ministerului Justiţiei. Procedura aplicată pentr...
Prin prezenta, vă facem cunoscut faptul că, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr.17, sector 5, tel./fax. nr.037.204.1115/1114, în calitate de autoritate contractantă organizează o selecţie de oferte (achiziţie directă) având ca obiect achiziţionarea de servicii de verificare şi/sau reîncărcare a stingătoarelor cu pulbere tip P1, P6 şi P50 din cadrul Ministerului Justiţiei. Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este : • Achiziţie directă, în conformitate în conformitate cu art.7 alin 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare 1. Limba de redactare a ofertei: limba română. 2. Criteriul de atribuire: oferta care are „preţul cel mai scăzut/total servicii”. Preţul ofertei este ferm în lei. Preţul trebuie să se încadreze în valoarea totală estimată. Valoarea estimată pentru această achiziţie este de 2.400,00 lei TVA inclus (2.016,81 lei fără TVA). 3. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile de la termenul limită de depunere a ofertei. 4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al prestatorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă această dată este ulterioară recepţiei serviciilor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei serviciilor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Serviciului Patrimoniu Administrativ. 5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 24.05.2019, ora 10.00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu