Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal efectuarea serviciilor de mentenanţă tehnică, respectiv verificarea şi întreţinerea sistemului de avertizare – alarmare a populaţiei, de tip Pavian 1200 W din incinta institutiei, Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea, în scopul menţinerii în stare de funcţionare operativă a elementelor sistemului,pentru evitarea surprinderii şi r...
Încheierea unui contract de achiziţie publică prestări servicii având ca obiect principal efectuarea serviciilor de mentenanţă tehnică, respectiv verificarea şi întreţinerea sistemului de avertizare – alarmare a populaţiei, de tip Pavian 1200 W din incinta institutiei, Primăriei comunei Vulturu, judeţul Vrancea, în scopul menţinerii în stare de funcţionare operativă a elementelor sistemului,pentru evitarea surprinderii şi realizarea oportună a măsurilor de protecţie civilă cât şi pentru asigurarea bunei funcţionări a acestuia, pentru perioada ianuarie - decembrie 2022 (12 luni). Prin mentenanta tehnică intelegem inspectarea frecventa a sirenei electronice mai sus mentionate in scopul prevenirii siuatiilor de nefunctionare a acestuia, intretinerii, remedierii defectelor constatate, inlocuirii consumabilelor sau pieselor de schimb, atunci cand este necesar. Tariful prevazut se refera la serviciile de mentenanţă tehnică, respectiv verificarea şi întreţinerea sirenei electronice, dar nu include consumabile sau piese de schimb, acestea se vor achizitiona de catre autoritatea contractanta pe baza necesarului intocmit de prestator.Prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică şi să întervină ori de câte ori este necesar sau ca urmare a sesizărilor efectuate de către autoritatea contractantă, prin orice mijloace (adrese, note telefonice, fax, e-mail, etc.). Restul clauzelor vor fi stipulate în contract.