Feedback
I.D.: 51166366

Achiziţie servicii de retro-digitalizare

Data publicarii
03.11.20 Exista 124.858 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72252000-6
Termenul limita pentru depunere:
03.12.20
Pretul estimativ:
984.290,00 RON - 984.290,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 03.11.20 Publicat la 14.11.20 Publicat la 22.11.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă. Se estimează transferarea a aproximativ 410 metri liniari de arhiva fizică, în arhivă electronică. Activitatea de digitalizare a arhivei presupune parcurgerea următoarelor etape, în ordinea apariţiei lor în procesul de arhivare computerizată: a) Pregătirea unităţilor arhivistice şi transportul către sistemul de arhivare computer...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă. Se estimează transferarea a aproximativ 410 metri liniari de arhiva fizică, în arhivă electronică. Activitatea de digitalizare a arhivei presupune parcurgerea următoarelor etape, în ordinea apariţiei lor în procesul de arhivare computerizată: a) Pregătirea unităţilor arhivistice şi transportul către sistemul de arhivare computerizată; b) Recepţia unităţilor arhivistice; c) Pregătirea unităţilor arhivistice pentru arhivare computerizată; d) PreIndexare; e) Scanare; f) Indexare; g) Control de calitate; h) Scrierea rezultatelor în format digital pe medii optice şi magnetice; i) Reconstituirea unităţilor arhivistice; j) Transportul unităţilor arhivistice înapoi de la sistemul de arhivare computerizată; k) Livrarea datelor digitale. Implementarea soluţiilor informatice care asigură administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul instituţiei, se va face cu respectarea prevederilor Legii arhivelor naţionale nr. 16/1996, republicată. Termene pentru depunerea/raspunsului la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 22 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit în Anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu