Feedback
I.D.: 58035531

Achiziţie servicii de reparaţii şi întreţinere calculatoare desktop HP

Data publicarii
17.06.21 Exista 798.163 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.07.21
Pretul estimativ:
75.064,00 RON - 75.064,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE.doc
  2. FisaDate_DF1115923.pdf
  3. Model contract.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei constă în achiziţionarea serviciilor de reparare şi întreţinere pentru echipamente informatice în baza unui abonament lunar, după cum urmează: Servicii de reparare şi întreţinere pentru următoarele echipamente informatice aflate în dotarea AM POCA: - 55 calculatoare All in One – HP EliteOne 800 G4 23.8" FHD; - 5 calculatoare Small Form Factor – HP ProDesk 600 G4 SFF. Perioada de execuţie a serviciilo...
Obiectul achiziţiei constă în achiziţionarea serviciilor de reparare şi întreţinere pentru echipamente informatice în baza unui abonament lunar, după cum urmează: Servicii de reparare şi întreţinere pentru următoarele echipamente informatice aflate în dotarea AM POCA: - 55 calculatoare All in One – HP EliteOne 800 G4 23.8" FHD; - 5 calculatoare Small Form Factor – HP ProDesk 600 G4 SFF. Perioada de execuţie a serviciilor de către prestator este de 24 de luni de la data precizată în ordinul de începere a activităţilor transmis de beneficiar (AM POCA), dar nu mai târziu de 31 decembrie 2023. Descrierea serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare simplificat. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin încheierea unui contracte de furnizare produse.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de reparaţii şi întreţinere calculatoare desktop HP 23.08.21
Achiziţie servicii de reparaţii şi întreţinere calculatoare desktop HP 08.07.21
Achiziţie servicii de reparaţii şi întreţinere calculatoare desktop HP  
Achiziţie servicii de reparaţii şi întreţinere calculatoare desktop HP  
Achiziţie servicii de mentenanţă echipamente informatice pentru AM POCA 24.11.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 20.05.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 22.07.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 22.07.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 20.05.22
Servicii de implementare şi certificare a sistemului de management al calităţii SR EN ISO 9001:2015, la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, din cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni, (cod SIPOCA 56, cod SMIS 120082), finanţat din fonduri nerambursabile 14.01.22