Serviciile şi lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie constituie elementul central al proiectului "Reabilitare termică şi creşterea eficienţei energetice a clădirii cu destinaţia sediu al Poliţiei Municipiului Slobozia", cod SMIS 140128, pentru care Inspectoratul de Poliţie Judeţean Ialomiţa a obţinut o finanţare nerambursabilă prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea ...
Serviciile şi lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie constituie elementul central al proiectului "Reabilitare termică şi creşterea eficienţei energetice a clădirii cu destinaţia sediu al Poliţiei Municipiului Slobozia", cod SMIS 140128, pentru care Inspectoratul de Poliţie Judeţean Ialomiţa a obţinut o finanţare nerambursabilă prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de Investiţii 3.1. - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea Clădiri Publice, în baza Contractului de Finanţare nr. 7560/31.01.2022. Pentru implementarea în bune condiţii, şi în conformitate cu cerinţele Finanţatorului, Inspectoratul de Poliţie Judeţean Ialomiţa trebuie să contracteze servicii de proiectare (PAC, PT, DTOE, DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului, execuţie lucrări şi furnizarea de echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj pentru atingerea obiectivelor, rezultatelor şi indicatorilor asumaţi.
Obiectivul general al acestui proiect îl reprezintă creşterea eficienţei energetice pentru sediul Poliţiei Municipiului Slobozia prin reabilitare termică şi modernizarea instalaţiilor aferente imobilului în care instituţia îşi desfăşoară activitatea.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Reducerea consumului anual specific de energie pentru clădirea sediului Poliţiei Municipiului Slobozia din cadrul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Ialomiţa cu 241,42 kw/m2/an;
- Scăderea indicelui de emisii echivalente CO2 necesar funcţionării pentru clădirea sediului Poliţiei Municipiului Slobozia din cadrul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Ialomiţa cu 59,05 tone CO2/an.
Beneficiile anticipate în urma finalizării achiziţiei şi realizării lucrărilor de intervenţii la care aceasta se referă, sunt următoarele:
- reducerea nivelului anual al emisiilor de gaze cu efect de seră de la 75,91 echivalent tone CO2 la 16,86 echivalent tone CO2;
- reducerea consumului anual de energie primară la nivelul clădirii de la 365.769 kWh/an la 60.125 kWh/an;
- reducerea consumului anual de energie finală în clădirea publică, utilizând surse neregenerabile, de la 28,489 tep la 4,847 tep;
- reducerea consumului anual specific de energie primară utilizând surse neregenerabile de la 298,11 kWh/m2/an la 56,69 kWh/m2/an, din care pentru încălzire/răcire, de la 238,00 kWh/m2/an la 56,39 kWh/m2/an.
- atingerea unui procent de energie produsă din surse regenerabile de minim 23,52%, în urma implementării proiectului.
Notă: Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. de 6 zile.